Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 21/02/2017.

Wholesales Account Manager (Kielce)

świętokrzyskie

HRK S.A

Opis stanowiska pracy

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy, lidera w swojej branży, właściciela rozpoznawalnych marek na rynku, w związku z rozwojem obecnych struktur sprzedaży szukamy ambitnych Kandydatów / Kandydatki na stanowisko

Wholesales Account Manager (Kielce)Miejsce pracy: Kielce

Zadania:

  • odpowiedzialność za realizację planów sprzedaży sell-in i sell-out u podległych klientów hurtowych
  • wprowadzanie krótko- i długoterminowych strategii klienckich i kanałowych umożliwiających realizację kluczowych wskaźników biznesowych (szczególnie dystrybucyjnych)
  • przygotowanie okresowych planów wsparcia sprzedaży - odpowiedzialność za realizację polityki asortymentowej i cenowej  u obsługiwanych Dystrybutorów
  • zarządzanie kosztami operacyjnymi, budżetem sprzedaży, portfelem sprzedaży
  • zarządzanie powierzonymi środkami trwałymi, materiałami POS oraz  środkami na działania promocyjne
  • egzekucja standardów jakości ekspozycji produktów 
  • współpraca z Przedstawicielami Handlowymi Hurtowni, przeprowadzanie dla nich szkoleń sprzedażowych i asortymentowych oraz przekazywanie informacji promocyjnych
  • budowanie relacji z Klientami w celu realizacji nałożonych zadań

Wymagania:

  • poczucie humoru i umiejętność zjednywania innych do swoich pomysłów
  • znajomość technik sprzedaży i prowadzenia negocjacji 
  • zaangażowanie w zwiększaniu udziałów w rynku w regionie
  • umiejętność proaktywnego  osiągania i utrzymywania satysfakcji klientów
  • minimum trzyletnie doświadczenie w branży FMCG  - warunek konieczny
  • minimum dwa lata doświadczenia w samodzielnym zarządzaniu Klientami hurtowymi (hurt/podhurt FMCG) - warunek konieczny
  • proaktywność ukierunkowana na rezultat
  • praktyczna wiedza z zakresu finansów (umiejętność wyliczenia marży Klientów i producenta, kalkulacja cen produktów w procesie Route  to Market, świadomość wpływu kosztów na wynik kanału)
  • znajomość języka angielskiego będzie atutem
  • bardzo dobra znajomość programu Excel
  • wykształcenie wyższe / studia w toku 

Oferujemy:

  • umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie,
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku w Polsce
  • bogaty pakiet benefitów (m.in. opieka medyczna, karty sportowe i inne)
  • możliwość uczenia się i pracy w doświadczonym zespole handlowym w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie w branży FMCG

Prezentacja firmy

HRK jest jedną z największych firm doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim.... Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Katowicach i Wrocławiu. Nasi konsultanci tworzą interdyscyplinarny zespół profesjonalistów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
10/01/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management , Praca Kadra zarządzająca
do góry