Opis stanowiska pracy

Podstawowym zadaniem osoby jest kompleksowe zarządzanie procesem produkcyjnym i podległymi komórkami organizacyjnymi.

Zakres obowiązków:
- planowanie i zarządzanie produkcją oraz zapewnienie jej ciągłości
- kierowanie pracą podległego zespołu pracowników (około 500 osób)
- zarządzanie działem technologicznym oraz działem utrzymania ruchu
- nadzorowanie procesu produkcji oraz zapewnienia bezpiecznego środowiska w obszarze produkcyjnym
- wprowadzanie niezbędnych zmian technologicznych w procesie produkcyjnym
- zapewnienie wysokich standardów jakości produktów poprzez monitorowanie procesów produkcyjnych
- udział w przygotowywaniu budżetu i optymalizacji kosztów
- odpowiedzialność za gospodarkę materiałową
- optymalizacja procesów produkcyjnych
- przygotowywanie raportów i oceny rezultatów działalności pionu produkcyjnego
- nadzór nad infrastrukturą firmy

Wymagania

- wykształcenie wyższe techniczne
- doświadczenie w zarządzaniu produkcją w międzynarodowym środowisku minimum 3 lata
- doświadczenie w zarządzaniu dużymi zespołami pracowników (powyżej 100 osób)
- znajomość nowoczesnych metod zarządzania produkcją (Lean Management, Six Sigma)
- umiejętność pracy w zespole, umiejętność zarządzania ludźmi i radzenia sobie ze stresem
- talent przywódczy
- orientacja na realizację celów
- bardzo dobra organizacja pracy, dyspozycyjność
- znajomość systemu SAP, pakietu MS Office, normy ISO/TS
- komunikatywna znajomość języka niemieckiego lub angielskiego (warunek konieczny)

Prezentacja firmy

BOWA Polska - firma z kapitałem niemieckim z siedzibą w Złotkowie... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
04/03/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe inżynierskie
Branża / kategoria:
Praca Kadra zarządzająca

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi