Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta - lidera w branży energetycznej - poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Punkt Obsługi Klienta - umowa o pracę - 3 000 zł!
Numer referencyjny: POK/24/08/2016/WA2
Miejsce pracy:
Warszawa
Wymagania:
Co najmniej 2 lata doświadczenia w bezpośredniej obsłudze klienta w sektorze energetyka / finanse / telekomunikacja,
Wysoka odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,
Skrupulatność i bardzo dobra organizacja pracy własnej,
Bardzo dobra znajomości środowiska MS Office,
Otwarta postawa i indywidualne podejście do klienta,
Dyspozycyjność do pracy 5 dni w tygodniu - w tym 2 weekendy w miesiącu.
Zakres obowiązków:
Obsługa Klientów w Punkcie Obsługi w Galerii Handlowej,
Stałe i stabilne zatrudnienie u lidera w branży energetycznej - umowa o pracę tymczasową przez Adecco z możliwością przejścia na umowę z naszym Klientem,
Pracę w systemie zmianowym po 8h (g. 9:00-22:00)
Podstawę w wysokości 3 000zł brutto + premie uznaniowe + prowizje za do sprzedaż,
System premiowy: Benefity: prywatna opieka medyczna, karta sportowa i karta lunchowa,
Szkolenie wdrożeniowe,
Możliwość doboru lokalizacji pracy w jednej z Galerii Handlowych w Warszawie.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim CV oraz w innych przekazanych przeze mnie dokumentach, przez Adecco Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie w celach związanych z procesem rekrutacji, zarówno obecnym, jak i organizowanymi w przyszłości, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom należącym do grupy Adecco oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacji.
Administratorem podanych dobrowolnie danych osobowych jest Adecco Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Pl. Europejski 2, 00-844 Warszawa. Informujemy, że kandydatowi przysługuje pełne i niezbywalne prawo dostępu do swoich danych osobowych włączając w to prawo do ich usunięcia lub poprawiania.".
Opublikowane przez:
Prezentacja firmy
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Ade...
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
20/10/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?