Zadania:
• Projektowanie i prowadzenie szkoleń wewnątrz organizacji
• Przygotowanie i wdrażanie materiałów szkoleniowych oraz skryptów
• Identyfikowanie potrzeb rozwojowych pracowników w odniesieniu do celów biznesowych firmy
• Diagnoza potrzeb szkoleniowych oraz monitoring ich efektów
Wymagania:
• Wykształcenie wyższe bądź w trakcie studiów
• Doświadczenie w pracy na stanowisku trenera lub Kierownika Zespołu w call center
• Doświadczenie w prowadzeniu coachingów indywidualnych i grupowych
• Doświadczenie w branży finansowej
• Znajomość nowoczesnych metod szkoleniowych
• Dobra znajomość MS Office
• Wysokie zdolności interpersonalne
• Doskonała organizacja czasu pracy
• Samodzielność i inicjatywa w działaniu
Oferujemy:
• Elastyczne godziny pracy
• Pracę w niepełnym wymiarze godzin
• Wynagrodzenie powiązane z wynikami pracy
• Możliwość rozwoju osobistego
• Możliwość długotrwałej współpracy
• Możliwość zdobycia doświadczenia przy realizacji projektów
• Atrakcyjne wynagrodzenie
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z oczekiwaniami finansowymi. Odpowiemy tylko na interesujące nas kandydatury.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
Grupa Środkowo-Europejska oferująca kompleksowe rozwiązania w Mar... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.