#

Trener wewnętrzny (call center)

Klient InfoPraca.pl

Kraków, Rzeszów, małopolskie

Klient InfoPraca.pl

 

Liczymy, że:

  • Znasz specyfikę branży call center (warunek konieczny).
  • Posiadasz praktyczną znajomość technik sprzedaży telefonicznej oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w tym zakresie.
  • Twoja głowa jest pełna nietuzinkowych pomysłów, które zmotywują do działania i przyczynią się do efektywności pracy konsultantów oraz ich satysfakcji z pracy.
  • Jesteś wulkanem pozytywnej energii i nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych.
  • Cechuje się inicjatywa, nie czekasz biernie a przechodzisz do ofensywy.
  • Posługujesz się językiem angielskim w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację.

 

Obiecujemy Ci

  • Długotrwałą współpracę w oparciu o umowę B2B.
  • Pracę przy ciekawych projektach, które będą wyzwaniem sprzedażowym.
  • Dni, w których 8 godzin pracy minie jak kwadrans.
  • Możliwość wdrażania własnych inicjatyw i pomysłów.
  • Atmosferę, dzięki której z radością przychodzisz do pracy.
  • Towarzystwo współpracowników, którzy wiedzą, że nie samą pracą człowiek żyje.
  • Uczestnictwo w działaniach integracyjnych w pracy i po pracy – pamiętamy o swoich urodzinach, organizujemy dni pizzy, chodzimy razem na kręgle, spotykamy się przy grillu.

 

Jeśli w tym ogłoszeniu odnajdujesz sporą część siebie to jest duże prawdopodobieństwo, że to miejsce dla Ciebie. Nie zwlekaj aby się przekonać czy to prawda.

Wyślij CV

Trener wewnętrzny (call center)

Pracodawca: ukryty
Miejsce pracy: Kraków, Rzeszów

 

Zajmujemy się outsourcingiem w obszarze sprzedaży i obsługi klienta. Nasz zespół tworzą ludzie traktujący sprzedaż z pasją, dla których trudny projekt nie istnieje. Cechuje nas otwartość na wyzwania bez względu na rodzaj produktu czy usługę, oraz wyobraźnia, która nie zna granic!

Jesteśmy przekonani, że sprzedawać mogą nie tylko osoby z „żyłką handlowca”. Wiemy z doświadczenia, że odpowiednio przygotowany i przeprowadzony cykl szkoleń oszlifuje nie jeden ukryty diament. Ponieważ konsekwentnie realizujemy obrane cele i rośniemy w siłę, poszukujemy osoby, która obejmie stanowisko Trenera wewnętrznego.

 

 Wyzwania czekające na Ciebie:

  • Zajmiesz się bieżącą analizą potrzeb szkoleniowych konsultantów w obszarze telefonicznej sprzedaży, jak również wdrożeniem produktowym i sprzedażowym nowych konsultantów.
  • Będziesz odpowiedzialny za opracowanie programu, przygotowanie materiałów oraz przeprowadzanie szkoleń.
  • Zadbasz o bieżący monitoring jakości procesów sprzedaży przysłuchując się i przyglądając pracy konsultantów.
  • W razie konieczności przeprowadzisz coaching motywacyjny.
  • Przygotujesz procedurę szkoleniową i wdrożeniową.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi