Opis stanowiska pracy
Jesteśmy firmą outsourcingową o międzynarodowym zasięgu. Na co dzień wspieramy naszych partnerów biznesowych w realizacji ich celów świadcząc usługi w obszarze telefonicznej sprzedaży i obsługi klienta, głównie na terenie Europy.
Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Trener Sprzedaży w Call Center
Twoje zadania:
- Projektowanie i prowadzenie szkoleń (z zakresu: technik sprzedaży, obsługi klienta, wiedzy produktowej, komunikacji),
- Analiza potrzeb szkoleniowych i wdrażanie nowych programów rozwojowych w Call Center,
- Szkolenie i wdrażanie nowych członków zespołu,
- Ścisła współpraca z Team leaderami zespołów, działem HR i Managerami.
Oczekujemy:
- min. 3 lata doświadczenia zawodowego jako trener (doświadczenie w Sprzedaży, Call Center),
- Doświadczenie w analizie potrzeb szkoleniowych, doborze i wdrażaniu adekwatnych rozwiązań rozwojowych,
- Doświadczenie w przygotowywaniu materiałów szkoleniowych (dobra znajomość Power point i Excel),
- Znajomość języka obcego, innego niż angielski będzie dodatkowym atutem,
- Kreatywność, otwartość i dobre zarządzanie swoją pracą,
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz jasny i oparty o cele system premiowy,
- Pracę dającą bezpośredni wpływ na rozwoju firmy,
- Pracę w kreatywnym zespole pośród różnych kultur i języków,
- Prywatną opiekę medyczną, pakiet Multisport oraz ubezpieczenie na życie.
Jeśli jesteś zainteresowany naszą ofertą, wyślij nam swoje CV!
Prezentacja firmy
Wieloletnie doświadczenie w branży usług Contact Center pozwoliło...
Wieloletnie doświadczenie w branży usług Contact Center pozwoliło nam stworzyć profesjonalną firmę outsourcingową, która burzy schemat nudnych rozmów z Klientem.
Od stycznia 2015 roku świadczymy kompleksowe usługi z zakresu telesprzedaży w oparciu o nowoczesne technologie informatyczne. Każdego dnia docieramy to tysięcy potencjalnych klientów, używając wszystkich kanałów telesprzedaży
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 17/12/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Od 3 do 5 lat
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing, Praca Nauka / Edukacja / Szkolenia, Praca Obsługa klienta, Praca Kadra zarządzająca