Opis stanowiska pracy
Praca w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Wałbrzychu.
Do obowiązków trenera należeć będzie w szczególności:
- Podniesienie efektywności sprzedaży
- Zwiększenie jakości obsługi klientów - rozwijanie umiejętności komunikacyjnych mających na celu wyeliminowanie zwrotów potocznych, błędów językowych itp,
- Wdrożenie innowacyjnych sposobów sprzedaży,
- Szkolenia z zakresu radzenia sobie w sytuacjach ekstremalnych (tzw. „Trudny Klient”),
Etapy comiesięcznych szkoleń jakościowych:
- Analiza potrzeb szkoleniowych zespołu, ustalenie indywidualnych umiejętności uczestników,
- Przygotowanie materiałów szkoleniowych i ustalenie terminów szkoleń
- Jeżeli zaistnieje taka konieczność – podział na grupy,
- Badanie satysfakcji uczestników po szkoleniu,
Termin rozpoczęcia pracy: maj 2015 r.
Wymagania
Doświadczenia w pracy trenera w strukturach sprzedaży.
Prezentacja firmy
Jesteśmy częścią największej multiagencji ubezpieczeniowej w Polsce. W n...
Jesteśmy częścią największej multiagencji ubezpieczeniowej w Polsce. W naszej ofercie znajdują się wszystkie największe Towarzystwa Ubezpieczeniowe w Polsce. Oferujemy wszystkie rodzaje ubezpieczeń. Daje nam w konsekwencji możliwość spełnienia każdego życzenia Klienta i dopasowania każdej oferty do jego potrzeb.
W skład Grupy Media regional pl wchodzi również Dolnośląski Ośrodek Badania Opinii Społecznej DOBOS.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 31/01/2015
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Wynagrodzenie
- 3 000PLN - 4 000PLN / Monthly (Brutto)
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing