W Polsce prowadzimy specjalistyczne usługi rekrutacyjne w obszarze: Accountancy, Banking, Finance, IT & Telecoms, Property & Construction, Engineering, Sales & Marketing oraz HR.
Travel and Expenses Specialist
Miejsce pracy: KrakówDo codziennych obowiązków będzie należało rozliczanie podróży służbowych, tj.
- sprawdzanie faktur związanych z podróżami, np. rachunków za hotele, bilety, dietę, parking,
- kontakt z pracownikami firmy w celu weryfikacji dokumentów,
- przygotowywanie raportów z wykonanej pracy,
- świadczenie najwyższej jakości usług HR,
- uzupełnianie danych w systemie wewnętrznym firmy,
- wprowadzanie niezbędnych korekt oraz uwierzytelnianie wniosków o pokrycie kosztów podróży.
Wymagamy biegłej znajomości języka hiszpańskiego, francuskiego lub holenderskiego oraz minimalnie komunikatywnej (poziom B1+ / B2) znajomości języka angielskiego.
Konieczne jest także wcześniej zdobyte doświadczenie w strukturach HR, najchętniej w strukturach działu HR w firmie z sektora SSC lub/i odpowiedzialność za obowiązki związane z rozliczaniem podróży służbowych. Minimalne doświadczenie to pół roku. Osoby z większym doświadczeniem zostaną natomiast rozpatrzone pod kątem wyższych stanowisk.