Randstad Polska jest wiodącą agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej. Już od ponad 20 lat kształtujemy rynek pracy w Polsce, wspierając firmy w zatrudnianiu najlepszych pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Podejmij z nami pracę już dziś i weź udział w konkursie "Pracuj z Randstad i wygrywaj nagrody!” - masz szansę wygrać samochód lub rower! Nie zwlekaj - aplikuj i zarejestruj się w konkursie na www.randstad.pl/konkurs
Dla naszego Klienta, firmy z branży ubezpieczeniowej, poszukujemy osoby na stanowisko:
tester/ka systemów administracji polis
Nr ref.: 41721Praca tymczasowa
Lokalizacja: Warszawa
- testowanie aplikacji po stronie użytkowników biznesowych (testy funkcjonalne i testy użytkownika)
- tworzenie dokumentacji, w tym: przypadków I scenariuszy testowych, danych testowych, instrukcji użytkownika
- testowanie procesów biznesowych uwzględniających zmiany w innych obszarach
- weryfikacja zgodności dostarczonego rozwiązania ze zgłoszonymi wymaganiami biznesowymi
- zapewnienie jakości biznesowej dostarczonego rozwiązania
- zgłaszanie wykrytych błędów
- raportowanie przebiegu testów
- znajomość tematyki ubezpieczeniowej i procesów zachodzących w Towarzystwie Ubezpieczeń
- doświadczenie w pracy na systemach administracji polis - ubezpieczenia na życie lub ubezpieczenia majątkowe (główne kryterium)
- mile widziane doświadczenie w pracy po stronie operacyjnej towarzystwie ubezpieczeń na życie
- doświadczenie w testowaniu (jako użytkownik) rozległego pod względem funkcjonalnym i procesowym oprogramowania
- umiejętność tworzenia dokumentacji dotyczącej systemu (scenariusze testowe, instrukcje użytkownika)
- umiejętność identyfikacji wpływów na inne obszary biznesowe
- samodzielność i odpowiedzialność
- zatrudnienie w oparciu i umowę o pracę tymczasową/ zlecenie ( do uzgodnienia)
- zatrudnienie na okres 3-5 miesięcy od 01.11.2016
- możliwość zdobycia doświadczenia jako tester
- atrakcyjne wynagrodzenie