Opis stanowiska pracy
W związku z rozwojem firmy Efektum, poszukujemy kandydatów chętnych do pracy w dziale Call Center na stanowisku: Telemarketer
Do zadań pracownika należeć będzie:
- telefoniczna obsługa Klienta (połączenia przychodzące/wychodzące)
- obsługa infolinii (helpdesk)
- przyjmowanie zleceń
- udzielanie informacji dotyczących usług i produktów
- wprowadzanie lub weryfikacja danych
- ankietowanie telefoniczne
- umawianie spotkań
- prowadzenie bieżących odsłuchów rozmów i prowadzenie ich analizy
- inne odpowiadające kompetencjom pracownika z wyłączeniem sprzedaży telefonicznej
Wymagania techniczne:
- System operacyjny Microsoft Windows 7 bądź wyższy
- Przeglądarki internetowe: IE 11, Firefox 41, Chrome 46 bądź aktualne wersje.
- łącze Internetowe o przepustowości 4 Mb/s download (pobieranie), 512 kb/s upload (wysyłanie) bądź szybsze
- posiadanie komputera ze stałym łączem internetowym i słuchawek z mikrofonem
UWAGA!
- Wymagane jest stałe łącze internetowe (DLS, ADSL, kablówka lub łącze radiowe) – system używany do dzwonienia nie działa prawidłowo z Internetem mobilnym, dlatego łącze GSM lub LTE nie będzie akceptowane.
- Komputer do pracy musi być przyłączony do modemu lub routera kablem sieciowym, a nie bezprzewodowo poprzez Wi-Fi.
- Elementy te będą weryfikowane przed rozmową kwalifikacyjną.
Wymagania stanowiskowe (profil pracownika):
- orzeczenia o stopniu niepełnosprawności (znaczny lub umiarkowany)
- wysokich umiejętności komunikacyjnych/interpersonalnych
- wysoka kultura osobista
- umiejętności pracy w zespole
- dobrej dykcji i poprawnej wymowy
- motywacji do pracy i uczenia się
- dyspozycyjności w godzinach 8-15
- umiejętności obsługi komputera (MS Office, MS Outlook, przeglądarka internetowa, Skype)
- umiejętności sprawnego i bezbłędnego pisania na komputerze
- dokładności i umiejętności odszukiwania błędów we wprowadzanym tekście
- analizowanie i wyciąganie wniosków
- wykształcenie minimalne: średnie
Umowa o pracę, cały etat. 1-3 miesięcy – okres próbny. Docelowo czas nieokreślony.
Miejsce pracy: telepraca (miejsce zamieszkania) – cała Polska
Prosimy o dodanie aktualnej formułki klauzuli na dole w CV, ponieważ jego brak skutkuje rezygnacją z procesu rekrutacyjnego:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi kandydatami.
Prezentacja firmy
Jesteśmy firmą, która zatrudnia głównie osoby z orzeczoną niepełnosprawn...
Jesteśmy firmą, która zatrudnia głównie osoby z orzeczoną niepełnosprawnością.
Nasza firma specjalizuje się w usługach telefonicznego kontaktu z klientem. Tworzymy, szkolimy i zarządzamy zespołami pracowników niepełnosprawnych, którzy realizują dla naszych klientów akcje telemarketingowe. W zależności od specyfiki i potrzeb mogą to być akcje przychodzące (Help desk, infolinie) lub wychodzące (np. umawianie spotkań, badania satysfakcji klienta).
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 29/05/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing