Opis stanowiska pracy

W związku z rozwojem firmy Efektum, poszukujemy kandydatów chętnych do pracy w dziale Call Center na stanowisku: Telemarketer

 

Do zadań pracownika należeć będzie:

  • telefoniczna obsługa Klienta (połączenia przychodzące/wychodzące)
  • obsługa infolinii (helpdesk)
  • przyjmowanie zleceń
  • udzielanie informacji dotyczących usług i produktów
  • wprowadzanie lub weryfikacja danych
  • ankietowanie telefoniczne
  • umawianie spotkań
  • prowadzenie bieżących odsłuchów rozmów i prowadzenie ich analizy
  • inne odpowiadające kompetencjom pracownika z wyłączeniem sprzedaży telefonicznej

 

Wymagania techniczne:

  • System operacyjny Microsoft Windows 7 bądź wyższy
  • Przeglądarki internetowe: IE 11, Firefox 41, Chrome 46 bądź aktualne wersje.
  • łącze Internetowe o przepustowości 4 Mb/s download (pobieranie), 512 kb/s upload (wysyłanie) bądź szybsze
  • posiadanie komputera ze stałym łączem internetowym i słuchawek z mikrofonem

 

UWAGA!

  • Wymagane jest stałe łącze internetowe (DLS, ADSL, kablówka lub łącze radiowe) – system używany do dzwonienia nie działa prawidłowo z Internetem mobilnym, dlatego łącze GSM lub LTE nie będzie akceptowane.
  • Komputer do pracy musi być przyłączony do modemu lub routera kablem sieciowym, a nie bezprzewodowo poprzez Wi-Fi.
  • Elementy te będą weryfikowane przed rozmową kwalifikacyjną.

 

Wymagania stanowiskowe (profil pracownika):

  • orzeczenia o stopniu niepełnosprawności (znaczny lub umiarkowany)
  • wysokich umiejętności komunikacyjnych/interpersonalnych
  • wysoka kultura osobista
  • umiejętności pracy w zespole
  • dobrej dykcji i poprawnej wymowy
  • motywacji do pracy i uczenia się
  • dyspozycyjności w godzinach 8-15
  • umiejętności obsługi komputera (MS Office, MS Outlook, przeglądarka internetowa, Skype)
  • umiejętności sprawnego i bezbłędnego pisania na komputerze
  • dokładności i umiejętności odszukiwania błędów we wprowadzanym tekście
  • analizowanie i wyciąganie wniosków
  • wykształcenie minimalne: średnie

 

Umowa o pracę, cały etat. 1-3 miesięcy – okres próbny. Docelowo czas nieokreślony.

Miejsce pracy: telepraca (miejsce zamieszkania) – cała Polska

Prosimy o dodanie aktualnej formułki klauzuli na dole w CV, ponieważ jego brak skutkuje rezygnacją z procesu rekrutacyjnego:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi kandydatami.

Prezentacja firmy

Jesteśmy firmą, która zatrudnia głównie osoby z orzeczoną niepełnosprawn... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
29/05/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi