Opis stanowiska pracy

Firma szkoleniowa: Competence – Training & Coaching Institute z Polkowic poszukuje od czerwca 2015 pracownika telemarketer/sprzedawca.

 

O firmie:

Firma Competence-Training & Coaching Institute istnieje od 2007 roku i dynamicznie się rozwija i poszukuje nowej kadry do sprzedaży usług szkoleniowych. Firma jest prowadzona przez psychologów – trenerów i realizuje szkolenia zamknięte dla klientów biznesowych i administracji na terenie całej Polski. Zrealizowała projekt szkoleniowy dofinansowany z EFS dla kobiet prowadzących swoje firmy i kobiet zatrudnionych w firmach z terenu Dolnego Śląska. W lutym 2014 rozpoczęła realizację kolejnego projektu skierowanego do mikroprzedsiębiorstw i ich pracowników na terenie województwa Śląskiego. Firma ma siedzibę w Polkowicach. Zamknięte projekty rozwojowe realizowała dla takich firm jak: Sitech Sp. z o.o., Kirchoff Sp. z o.o., PZL Mielec Sp. z o.o., Getin Leasing S.A., Europejski Fundusz Leasingowy S.A., Kancelaria Prezesa Rady Ministrów i inne.

 

 

Zakres zadań wykonywanych między innymi:

  • tworzenie bazy klientów,
  • aktywne pozyskiwanie klientów przez telefon i kontakt bezpośredni,
  • sprzedaż usług szkoleniowych (rozmowy handlowe z potencjalnie zainteresowanymi),
  • organizowanie prezentacji sprzedażowych,
  • obsługa pozyskanego klienta.

 

Zatrudnienie w systemie prowizyjnym: podstawa + prowizja od wyniku sprzedażowego lub wysoka prowizja. Praca może odbywać się poza biurem – tzw. telepraca.

Wymagania

  • wykształcenie minimum średnie
  • dobra obsługa komputera (programy Office, w tym dobra znajomość programu Excel i Outlook),
  • minimum 2-letnie doświadczenie w aktywnej sprzedaży usług dla klientów biznesowych (poszukiwanie i pozyskiwanie klientów), mile widziane doświadczenie w branży usług szkoleniowych
  • znajomość technik sprzedaży i negocjacji

 

 

Predyspozycje zawodowe:

  • komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów niezbędna do kontaktów telefonicznych i osobistych z klientami,
  • nastawienie na wyniki sprzedażowe (wynagrodzenie od efektów sprzedażowych),
  • duża samodzielność i samokontrola podczas wykonywania powierzonych zadań,
  • odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,
  • zaangażowanie w wykonywaną pracę i odpowiedzialność za efekty tej pracy,
  • wysoka kultura osobista (panowanie nad emocjami, ogłada towarzyska, schludny wygląd, życzliwość w kontaktach z drugim człowiekiem).

 

Prosimy wszystkie osoby zainteresowane ubieganiem się o pracę o przesłanie swojego CV wraz z referencjami/rekomendacjami.

Prezentacja firmy

Firma Competence-Training & Coaching Institute istnieje od 2007 roku i d... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
19/05/2015
Wymiar etatu:
Obojętne
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi