#

Telefoniczna obsługa klienta

Urząd Pracy m.st. Warszawy

Warszawa, mazowieckie

Urząd Pracy m.st. Warszawy

Telefoniczna obsługa klienta

Miejsce pracy: Warszawa
Szczegóły oferty nr: StPr/15/7231 z dnia 2015-06-12

Dane dotyczące oferty

Stawka: 14,00
Zmianowość: nie dotyczy
Rodzaj zat.: Umowa zlecenie

Dane dotyczące wymagań

Wymagania: PRACA DLA OSÓB PEŁNO- I NIEPEŁNOSPRAWNYCH Wymagania: wykształcenie min. średnie, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, umiejętność pracy na skryptach, mile widziane umiejętności sprzedażowe, doświadczenie we współpracy z klientem, mile widziane doświadczenie w call/contact center. Zakres obowiązków: obsługa telefonów wychodzących, aktywna sprzedaż produktów (tylko ciepłe bazy - wiesz do kogo dzwonisz), osiąganie założonych wskaźników efektywności i sprzedaży. Praca w oparciu o umowę zlecenie, wynagrodzenie 14 zł/h, możliwość pracy na pełen, 3/4 lub 1/2 etatu w godz. 8-21 (elastyczny czas pracy). Miejsce pracy: Warszawa-Mokotów. Zgłoszenia mailowe: warszawa@ottopraca.pl.

Dane kontaktowe

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi