#

Technical writer / Customer self-service specialist

Thulium Sp. z o.o.

Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

Thulium dostarcza wiodące narzędzie do obsługi klienta w Polsce. Rozwijamy się bardzo dynamiczne, a ciągły rozwój produktu wymaga konieczności ciągłej aktualizacji i rozwoju przewodników po systemie i samouczków.

Poszukujemy osoby, której głównym zadaniem będzie stworzenie takiej dokumentacji, żeby nasi klienci mogli obsługiwać się sami w zakresie najczęściej używanych funkcji, analiza zapytań klientów w systemie dokumentacji, optymalizacja istniejących treści i słów kluczowych, aby spełnić wymagania samoobsługi.

Według naszej filozofii, tworzenie dokumentacji to proces twórczy. Szukamy osoby ambitnej, która zrozumie potrzeby klientów i będzie potrafiła przedstawić, czasem skomplikowane, funkcje w taki sposób, żeby klient od razu wiedział do czego służą i jak się nimi posługiwać.

 

Główne zadania 

  • Tworzenie dokumentacji systemu na potrzeby samoobsługi (w języku polskim).
  • Współpraca z native speakerem przy tłumaczeniu tekstów na język angielski.
  • Analiza wykorzystania dokumentacji przez klientów.
  • Zaplanowanie i wykonanie optymalizacji dokumentacji na podstawie analizy.
  • Nagrywanie filmów instruktażowych.
  • Zbieranie informacji od działu wsparcia i działu handlowego o potrzebach klientów.

 

Oferujemy

  • Świetną atmosferę w nowoczesnej firmie, która nie jest i nie chce być korporacją.
  • Elastyczne godziny pracy.
  • Chillout room z Playstation 4 i rzutkami (rzutki podłączone do kontrolera oprogramowanego przez naszych ludzi!).
  • Świeża kawa i herbata w kuchnii.
  • Comiesięczny pizza / burger day.
  • Lekcje angielskiego raz w tygodniu z native speakerem.
  • Pracę na pełny etat.
  • Wynagrodzenie 2500-4000 zł (netto) w zależności od umiejętności.

Wymagania

  • Przede wszystkim chęć do pracy i rozwoju.
  • Umiejętność pisania tekstów, dokumentacji.
  • Dbałość o szczegóły.
  • Inicjatywa i samodzielność.
  • Angielski na poziomie minimum B2 z deklaracją skoku na C1 w najbliższej przyszłości.

Prezentacja firmy

Thulium is a leading customer support tool in Poland.

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
09/01/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Własna działalność
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Wynagrodzenie
3 500PLN - 6 000PLN / Monthly (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca IT - Hardware / Information Systems

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi