Devire
Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Technical Support Engineer
Technical Support Engineer
Miejsce pracy / Location WarszawaNasz Klient zapewnia / Our Client offers
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży telekomunikacyjnej poszukujemy osoby, która dołączy do zespołu w Warszawie, jako Inżynier Wsparcia Technicznego.
Stanowisko to łączy wiedzę techniczną z umiejętnościami skierowanymi do Klienta. Zakres prac będzie różny w zależności od poziomu wkładu technicznego potrzebnego do obsługi produktów i usług oraz do skutecznego reagowania na Klientów firmy.
Kluczowe obowiązki:
- Obsługa zapytań / problemów Klientów w celu rozwiązania problemu w siedzibie Klienta lub za pomocą internetowych mediów interaktywnych
- Pomoc klientom i partnerom handlowym zrozumieć funkcje techniczne i kluczowe wyróżniki produktów firmy
- Zapewnienie szkolenia klientom, partnerom, inżynierom wsparcia i menedżerom ds. Sprzedaży w razie potrzeby
- Wsparcie w wprowadzaniu nowych produktów na rynek
- Rozwiązywanie problemów z poziomu drugiego w celu rozwiązania problemów związanych z produktem i aplikacją
- Zarządzanie i interpretowanie wymagań klientów w celu zrozumienia, przewidywania i zaspokojenia ich potrzeb technicznych; oferując usługi wsparcia posprzedażowego w pierwszej i drugiej linii
- Przygotowywanie i dostarczanie prezentacji technicznych oraz pokazywanie, w jaki sposób dany produkt spełnia potrzeby Klienta
Od kandydatów oczekujemy:
- Doświadczenia na stanowiskach z zapleczem technicznym, szczególnie w telekomunikacji, jako dodatkowa korzyść (3-4 lata)
- Znajomości branży telekomunikacyjnej
- Znajomość języka angielskiego na poziomie C1/C2
- Znajomości technologii komórkowych i wiedzy eksperckiej w zakresie technologii i procesów optymalizacyjnych; sieciowe techniki rozwiązywania problemów i metodologie testowania
- Podejście pro Klienckie – doskonałe umiejętności komunikacyjne
- Gotowości na krótkie podróże służbowe w Europie (kilka razy w roku)
Nasz Klient oferuje:
- Elastyczny czas pracy
- Zatrudnienie w oparciu o UoP lub B2B
- Pakiet medyczny/multisport
- Auto służbowe
- Karta miejska na dojazdy do pracy
- Bony Lunch-owe
- Styczność z nowymi technologiami
- Praca w kameralnej atmosferze