Główne zadania:
- Przyjmowanie i rozwiązywanie zgłoszeń od klientów.
- Obsługa wielu kanałów komunikacji (czat, e-mail, telefon).
- Szkolenia on-line dla użytkowników.
- Współpraca z innymi działami w firmie przy rozwiązywaniu zgłoszeń.
- Monitoring i obsługa alarmów dotyczących infrastruktury .
Oferujemy:
- Świetną atmosferę w nowoczesnej firmie, która nie jest i nie chce być korporacją.
- Chillout room z Playstation 4 i rzutkami (rzutki podłączone do kontrolera oprogramowanego przez naszych ludzi!).
- Świeża kawa i herbata w kuchnii.
- Comiesięczny pizza / burger day.
- Lekcje angielskiego raz w tygodniu z native speakerem.
- Pracę na pełny etat.
- Przede wszystkim chęć do pracy i rozwoju.
- Umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów.
- Dbałość o szczegóły.
- Wykształcenie techniczne lub doświadczenie w podobnej pracy.
- Angielski na poziomie B2 z deklaracją skoku na C1 w najbliższej przyszłości.
- Praca w środowisku Linux.
- Dodatkowy atut to znajomość VOIP, praca z narzędziami takimi jak JIRA i Trello.
Thulium is a leading customer support tool in Poland.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.