Billennium Sp. z o.o.
Jesteśmy globalną firmą technologiczną z 15–letnim doświadczeniem. Zatrudniamy ponad 800 specjalistów z zakresu nowoczesnych rozwiązań wspierających biznes. Posiadamy 6 oddziałów w Polsce oraz biura w Indiach (Pune), USA (Nowy Jork) i Malezji (Kuala Lumpur).

Tworzymy innowacyjne rozwiązania IT wykorzystując kompetencje w zakresie outsourcingu, utrzymania i rozwoju oprogramowania oraz chmury.

Wyróżniamy się podejściem Paperless, którego celem jest zmniejszenie ilości papieru w organizacji oraz optymalizacja procesów biznesowych.

Team Leader zespołu wsparcia (Olsztyn)

Miejsce pracy: Warszawa, Łódź, Białystok, Lublin, Olsztyn

Dlaczego warto:

  • Jeziora!!! Wokół Olsztyna jest ich aż 16!
  • Mnóstwo możliwości uprawiania sportów wodnych, malowniczo położone ścieżki rowerowe prowadzące przez lasy i wzdłuż rzeki, Park Centralny, gdzie w spokoju i otoczeniu zieleni oraz pięknych drewnianych mostków można odpocząć.
  • Fantastyczny, otwarty i zgrany zespół składający się z ambitnych i pełnych entuzjazmu młodych ludzi.
  • W Olsztynie wszędzie jest blisko, nawet mieszkając na obrzeżach miasta w 15 minut dostaniesz się do centrum
  • Dużo imprez kulturalnych, m. in. Noce Bluesowe, Green Festival, Olsztyńskie Lato Artystyczne, Mistrzostwa Świata w Piłce Plażowej, największe juwenalia w Polsce

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia
  • Możliwość współtworzenia innowacyjnych projektów dla liderów z sektora farmaceutycznego, telekomunikacyjnego, bankowego i innych
  • Stabilne zatrudnienie
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Atrakcyjny pakiet socjalny
  • Doskonałą atmosferę pracy
  • Młode i kreatywne środowisko pracy

 

Obowiązki:

  • Zarządzanie zespołem Help Desk
  • Pełna odpowiedzialność za zapewnienie usługi na najwyższym poziomie oraz nadzór nad pozostałymi usługami oferowanymi Klientom końcowym firmy
  • Nadzór nad tym, aby wszystkie ustalone KPI zostały osiągnięte
  • Budowa, wdrożenie i kierowanie planami oferowanego serwisu
  • Ustalanie priorytetów, pomiar postępów, nadzór nad codziennymi spotkaniami oraz zapewnienie, że zespół naprawia usterki zgodnie z bieżącymi ticketami
  • Utrzymanie standardowych procedur operacyjnych, regularności oraz jakości powtarzalnych procesów
  • Bezpośrednia komunikacja z klientem drogą telefoniczną i mailową
  • Prawidłowe klasyfikowanie problemów technicznych, ich rozwiązywanie lub przekazywanie do innych linii wsparcia
  • Precyzyjne opisywanie problemów w systemie zgłoszeń
  • Nadzorowanie oraz aktywne uczestnictwo w tworzeniu bazy wiedzy

Oczekujemy:

  • Wykształcenie wyższe
  • Co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (Kierownik działu HelpDesk, IT Support)
  • Szeroka wiedza z zakresu systemów informatycznych
  • Dobra znajomość systemów Windows
  • Znajomość Active Directory od strony administracyjnej
  • Znajomość budowy i działania sprzętu komputerowego
  • Umiejętność diagnozy problemów ze sprzętem i oprogramowaniem
  • Bardzo dobre rozeznanie w zagadnieniach i usługach sieciowych
  • Umiejętność korzystania z dokumentacji technicznej celem dostarczenia klientom wysokiej jakości rozwiązań
  • Znajomość zagadnień, metodyk i narzędzi związanych ze wsparciem użytkowników systemów IT
  • Zaangażowanie, konsekwencja w dążeniu do celu oraz dobra organizacja pracy
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikayjne i umiejętność pracy w zespole
  • Nastawienie na skuteczność oraz terminowość rozwiązywania zadań
  • Doświadczenie w zarządzaniu relacjami z Klientem
  • Umiejętność podejmowania decyzji i organizowania pracy Zespołu
  • Wysokie umiejętności analityczne oraz wysoka kultura osobista
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi