(hiszpański/włoski/francuski)
Twój przykładowy dzień z życia z nami to:
- zarządzanie pracą zespołu konsultantów Call Center obsługujących rynki zagraniczne (francuski, hiszpański, włoski)
- wspieranie rozwoju i doskonalenie warsztatu pracowników, prowadzenie coachingów i monitoringów rozmów,
- budowanie pozytywnych relacji w zespole, motywowanie,
- wdrażanie systemów motywacyjnych,
- wdrażanie zmian systemowych i procesowych, czynny udział w rozwoju projektu,
- monitorowanie i realizacja wyznaczonych KPI sprzedażowych i jakościowych, raportowanie wyników,
- organizowanie i rozliczanie czasu pracy,
- wdrażanie nowych pracowników i monitorowanie wiedzy merytorycznej zespołu – dzielenie się wiedzą,
Kogo szukamy?
- masz co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym związanym z zarządzaniem sprzedażą Call Center, preferowane środowisko międzynarodowe,
- masz wiedzę i doświadczenie w zakresie motywowania Konsultantów CC
- jesteś skutecznym menedżerem, potrafisz stawiać realne cele sobie oraz innym i je wspólnie realizować,
- znasz język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację, mile widziana jest znajomość innych języków obcych (francuski, włoski, hiszpański)
- przejawiasz proaktywną postawę, jesteś pozytywnie nastawiona/ny do życia,
- efektywnie pracujesz pod presją czasu, masz bardzo dobre umiejętności organizacyjne,
W ramach współpracy możemy zaoferować:
- dużą samodzielność i realny wpływ na kierunek rozwoju rynków, którymi będziesz zarządzał,
- wynagrodzenie adekwatne do Twojego zaangażowania i wyników,
- realne wsparcie, które pomoże Ci być coraz lepszym liderem,
- benefity, które będą wspierać twój ‘work-life balance’ - dofinansowana karta MultiSport, opieka medyczna, firmowe śniadania i owoce oraz dogodna lokalizacja, by szybko dotrzeć tam, gdzie chcesz!
- zatrudnienie w oparciu o umowę cywilnoprawną
- swobodną atmosferę pracy
- narzędzia pracy niezbędne do realizacji celów, w tym oczywiście budżet motywacyjny,
Czekamy na Ciebie!