Jesteśmy agencją performance marketingu oferującą kompleksowe rozwiązania dla Klientów e-commerce o zasięgu globalnym. Przygotowujemy strategią komunikacji online i zajmujemy się jej wdrożeniem biorąc odpowiedzialność za wyniki sprzedaży naszych Klientów. W ciągu 6 lat zbudowaliśmy dynamiczny i profesjonalny zespół blisko 50 specjalistów, który na co dzień integruje technologię oraz media w spójną całość i tworzy skuteczne narzędzia sprzedaży online.
Team Leader działu Creative Production
Parę słów o Twoim przyszłym zespole Creative Production
- Dołączysz do pasjonatów, którzy tworzą unikalne rozwiązania w obszarze Performance Marketingu zarówno online, jak i offline
- Przewodzić będziesz otwartym na dyskusję ekspertom, przed którymi stawiamy odważne cele
- Każdy w naszym zespole jest unikalny, przez co posiada indywidualne umiejętności, które musisz umieć zespolić w postaci sprawnie funkcjonującego mechanizmu.
Jako Team Leader działu Creative Production :
- Będziesz aktywnie współtworzyć strategię rozwoju działu, ze szczególnym uwzględnieniem kompetencji kreatywnych
- Współpracując z innymi Grafikami i Copywriterami, stworzysz im nowe ścieżki rozwoju kompetencji, szyte na miarę ich potrzeb
- Będziesz współtworzyć rozwiązania odznaczające się wysoką ergonomią, dopasowaniem do potrzeb Działu Mediów i celów biznesowych projektu
- Do Twoich głównych odpowiedzialności będzie należeć dbanie o estetykę, detale i wysoką jakość zarówno całych projektów, jak i jego części składowych; np. kreacji reklamowych
- Razem z Działem Mediów oraz Project Managerem będziesz uczestniczyć w opracowywaniu koncepcji i projektowaniu materiałów reklamowych, których celem jest Performance
- Będziesz kształtować kulturę pracy w dziale Creative Production, definiować standardy i brać udział w określaniu kierunków rozwoju tego działu.
Trochę o Tobie:
- Masz przynajmniej 4 lata doświadczenia w pracy na stanowisku grafika, product designera lub na stanowisku podobnym
- Masz minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem
- Znasz język angielski przynajmniej na poziomie komunikatywnym
- Rozumiesz na czym polega marketing perswazyjny
- Rozróżniasz czym charakteryzują się kreacje CPC, a czym CPM
- Twoje prace charakteryzują się nastawieniem na Performance, ale nie zapominasz przy tym dbać o szczegóły i najmniejsze detale
- Potrafisz zarówno zaplanować i wesprzeć rozwój pozostałych członków zespołu, jak i być dla nich mentorem
- Dzielenie się wiedzą z innymi sprawia Ci przyjemność, a przy tym jesteś cierpliwy i konsekwentny
- Jesteś odporny na stres i nie straszne są Ci żadne ASAP-y.
Dodatkowo na plus:
- Znasz branżę Health & Beauty i jej specyfikę
- Poza materiałami dla online marketingu, tworzyłeś materiały w ramach reklamy prasowej, projektowałeś opakowania produktów itp.
- Nie boisz się częstych podróży na linii Kraków – Warszawa
- Leader to Twoje drugie imię.