#

Team Leader Call Center z językiem niemieckim m/k

Urząd Pracy m.st. Warszawy

Warszawa, mazowieckie

Urząd Pracy m.st. Warszawy

Team Leader Call Center z językiem niemieckim m/k

Miejsce pracy: Warszawa

Wymagania: wykształcenie średnie. Umiejętności: doświadczenie w zarządzaniu zespołem (zarządzanie zespołem Call Center będzie dodatkowym atutem) Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Znajomość branży Call Center/ BPO/ SSC; Znajomość języka obcego niemiecki na poziomie B2. Znajomość j. angielskiego będzie dodatkowym atutem; Zakres obowiązków: Analiza sytuacji bieżącej i wyników na poszczególnych liniach biznesowych oraz podejmowanie działań adekwatnych do wyników analiz oraz postawionych celów;Motywowanie zespołu oraz stałe dążenie do podnoszenia wyników na poziomie jakościowym i ilościowym; Administrowanie harmonogramem wykonywania zadań przez Konsultantów; Podział zadań między Konsultantów; Bieżące wsparcie merytoryczne Konsultantów oraz weryfikowanie poziomu realizacji zadań;Obsługa stanowiska dyżurnego według określonego harmonogramu; Raportowanie poziomu realizacji powierzonych zadań do Managera Operacyjnego. Oferujemy: Konkurencyjne wynagrodzenie (podstawa + premia uzależniona od wyników); Atrakcyjny pakiet benefitów; Możliwość ciągłego rozwoju zawodowego; Elastyczny grafik; Możliwość rozwoju umiejętności menadżerskich w zgranym i ambitnym zespole, międzynarodowe środowisko pracy; Dobre warunki pracy (biurowiec wysokiej klasy w centrum miasta) i przyjazną atmosferę. Zgłoszenia mailowe.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi