#

Team Leader - Call Center (rynek portugalski) m/k (j.portugalski)

Urząd Pracy m.st. Warszawy

Warszawa, mazowieckie

Urząd Pracy m.st. Warszawy

Team Leader - Call Center (rynek portugalski) m/k (j.portugalski)

Miejsce pracy: Warszawa

Wymagania wykształcenie średnie. Umiejętności: dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, znajomość języka portugalskiego poziom B2, Doświadczenie w sprzedaży (mile widziane na stanowisku Konsultanta Call Center min. 6 miesięczne), Doświadczenie w zarządzaniu zespołem (mile wdziane w Call Center). Obowiązki: Analiza sytuacji bieżącej i wyników na poszczególnych liniach biznesowych oraz podejmowanie działań adekwatnych do wyników analiz oraz postawionych celów; Motywowanie zespołu oraz stałe dążenie do podnoszenia wyników na poziomie jakościowym i ilościowym; Administrowanie harmonogramem wykonywania zadań przez Konsultantów; Podział zadań między Konsultantów; Bieżące wsparcie merytoryczne Konsultantów oraz weryfikowanie poziomu realizacji zadań; Obsługa stanowiska dyżurnego według określonego harmonogramu; Raportowanie poziomu realizacji powierzonych zadań do Managera Operacyjnego. Pracodawca oferuje: Konkurencyjne wynagrodzenie (podstawa + premia uzależniona od wyników); Atrakcyjny pakiet benefitów; Możliwość ciągłego rozwoju zawodowego; Elastyczny grafik; Możliwość rozwoju umiejętności menadżerskich w zgranym i ambitnym zespole, międzynarodowe środowisko pracy; Dobre warunki pracy (biurowiec wysokiej klasy w centrum miasta) i przyjazną atmosferę. Kontakt z pracodawcą CV na adres e-mail z podaniem w tytule wiadomości nr ref. TL/P/2016.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi