#

Team Leader-Call Center (rynek portugalski) k/m

Urząd Pracy m.st. Warszawy

Warszawa, mazowieckie

Urząd Pracy m.st. Warszawy

Team Leader-Call Center (rynek portugalski) k/m

Miejsce pracy: Warszawa

Doświadczenie w sprzedaży (mile widziane na stanowisku Konsultanta Call Center min. 6 miesięczne), doświadczenie w zarządzaniu zespołem (mile wdziane w Call Center), znajomość języka portugalskiego na poziomie C1, umiejętność pozytywnego motywowania zespołu, co najmniej dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, zdolności organizacyjne, umiejętność pracy pod presją czasu, otwartość, proaktywność, poczucie humoru, obowiązki: analiza sytuacji bieżącej i wyników na poszczególnych liniach biznesowych oraz podejmowanie działań adekwatnych do wyników analiz oraz postawionych celów;
motywowanie zespołu oraz stałe dążenie do podnoszenia wyników na poziomie jakościowym i ilościowym; administrowanie harmonogramem wykonywania zadań przez Konsultantów, podział zadań między Konsultantów; bieżące wsparcie merytoryczne Konsultantów oraz weryfikowanie poziomu realizacji zadań; obsługa stanowiska dyżurnego według określonego harmonogramu; raportowanie poziomu realizacji powierzonych zadań do Managera Operacyjnego. Pracodawca oferuje: konkurencyjne wynagrodzenie (podstawa + premia uzależniona od wyników); atrakcyjny pakiet benefitów; możliwość ciągłego rozwoju zawodowego; elastyczny grafik; możliwość rozwoju umiejętności menadżerskich w zgranym i ambitnym zespole, międzynarodowe środowisko pracy; dobre warunki pracy (biurowiec wysokiej klasy w centrum miasta) i przyjazną atmosferę. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane przez nas wymagania prosimy o przesłanie CV na adres e-mail z podaniem w tytule wiadomości nr ref. TL/P/2016.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi