#

Team Leader-Call Center (rynek grecki) k/m

Urząd Pracy m.st. Warszawy

Warszawa, mazowieckie

Urząd Pracy m.st. Warszawy

Team Leader-Call Center (rynek grecki) k/m

Miejsce pracy: Warszawa

Doświadczenie w sprzedaży (mile widziane na stanowisku Konsultanta Call Center min. 6 miesięczne), doświadczenie w zarządzaniu zespołem (mile wdziane w Call Center), znajomość języka greckiego C1, umiejętność pozytywnego motywowania zespołu, co najmniej dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, zdolności organizacyjne, umiejętność pracy pod presją czasu, otwartość, proaktywność, poczucie humoru, obowiązki: analiza sytuacji bieżącej i wyników na poszczególnych liniach biznesowych oraz podejmowanie działań adekwatnych do wyników analiz oraz postawionych celów; motywowanie zespołu oraz stałe dążenie do podnoszenia wyników na poziomie jakościowym i ilościowym; administrowanie harmonogramem wykonywania zadań przez Konsultantów, podział zadań między Konsultantów; bieżące wsparcie merytoryczne Konsultantów oraz weryfikowanie poziomu realizacji zadań; obsługa stanowiska dyżurnego według określonego harmonogramu; raportowanie poziomu realizacji powierzonych zadań do Managera Operacyjnego. Pracodawca oferuje: konkurencyjne wynagrodzenie (podstawa + premia uzależniona od wyników); atrakcyjny pakiet benefitów; możliwość ciągłego rozwoju zawodowego; elastyczny grafik; możliwość rozwoju umiejętności menadżerskich w zgranym i ambitnym zespole, międzynarodowe środowisko pracy; dobre warunki pracy (biurowiec wysokiej klasy w centrum miasta) i przyjazną atmosferę. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane przez nas wymagania prosimy o przesłanie CV na adres e-mail z podaniem w tytule wiadomości nr ref. TL/G/2016.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi