Team leader call center K/M (j. hiszpański)
Miejsce pracy: WarszawaWymagania: mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem w Call Center; min. 6 miesięczne doświadczenie jako Konsultant Call Center poparte bardzo wysoką oceną i dobrymi wynikami; znajomość języka hiszpańskiego B2; umiejętność pozytywnego motywowania zespołu; co najmniej dobra znajomość obsługi pakietu MS Office; zdolności organizacyjne, umiejętność pracy pod presją czasu. Zakres obowiązków: analiza sytuacji bieżącej i wyników na poszczególnych liniach biznesowych oraz podejmowanie działań adekwatnych do wyników analiz oraz postawionych celów; motywowanie zespołu oraz stałe dążenie do podnoszenia wyników na poziomie jakościowym i ilościowym; administrowanie harmonogramem wykonywania zadań przez Konsultantów; podział zadań między Konsultantów; bieżące wsparcie merytoryczne Konsultantów oraz weryfikowanie poziomu realizacji zadań; obsługa stanowiska dyżurnego według określonego harmonogramu; raportowanie poziomu realizacji powierzonych zadań do Managera Operacyjnego. Pracodawca oferuje: konkurencyjne wynagrodzenie (podstawa + premia uzależniona od wyników); atrakcyjny pakiet benefitów; możliwość ciągłego rozwoju zawodowego; elastyczny grafik; możliwość rozwoju umiejętności menadżerskich w zgranym i ambitnym zespole, międzynarodowe środowisko pracy; dobre warunki pracy (biurowiec wysokiej klasy w centrum miasta) i przyjazną atmosferę. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania proszone są o przesłanie CV na adres e-mail z podaniem w tytule wiadomości nr ref. TL/H/2016.