Do nowo tworzonego Contact Center w Olsztynie poszukujemy managera lub managerki z szeroko pojętym doświadczeniem w budowaniu i zarządzaniu zespołem sprzedaży telefonicznej. Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za ogół spraw związanych z rekrutacją, motywowanie i zarządzaniem telefonicznym zespołem sprzedażowym z siedzibą w Olsztynie. Będzie bezpośrednio podlegać centrali w Warszawie.
Idealny kandydat/kandydatka powinien posiadać:
- co najmniej 2 letnie doświadczenie na kierowniczym stanowisku w dziale sprzedaży
- wysokie zdolności interpersonalne
- doskonałą organizację pracy
- zorientowanie na sukces
- mile widziana znajomość języka angielskiego
- mile widziana znajomość branży reklamy internetowej
Poznaj kompan.pl<br/><br/>Rok założenia: 2004<br/>Zespół: 60 osób... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.