#

Szef Oddziału Contact Center w Olsztynie

Kompan.pl Sp. z o.o..

Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Opis stanowiska pracy

Do nowo tworzonego Contact Center w Olsztynie poszukujemy managera lub managerki z szeroko pojętym doświadczeniem w budowaniu i zarządzaniu zespołem sprzedaży telefonicznej. Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za ogół spraw związanych z rekrutacją, motywowanie i zarządzaniem telefonicznym zespołem sprzedażowym z siedzibą w Olsztynie. Będzie bezpośrednio podlegać centrali w Warszawie.

Wymagania

Idealny kandydat/kandydatka powinien posiadać:
- co najmniej 2 letnie doświadczenie na kierowniczym stanowisku w dziale sprzedaży
- wysokie zdolności interpersonalne
- doskonałą organizację pracy
- zorientowanie na sukces
- mile widziana znajomość języka angielskiego
- mile widziana znajomość branży reklamy internetowej

Prezentacja firmy

Poznaj kompan.pl<br/><br/>Rok założenia: 2004<br/>Zespół: 60 osób... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
27/09/2014
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Internet / e-commerce, Praca Kadra zarządzająca

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi