Opis stanowiska pracy
Obiekt hotelowy w okolicach Olsztyna poszukuje Osoby na stanowisko: Szef Kuchni.
Miejsce pracy: okolice Olsztyna, region warmińsko – mazurski.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- kontrola nad prawidłowym funkcjonowaniem kuchni i koordynowanie zespołem;
- zapewnienie najwyższego poziomu jakości potraw w punktach gastronomicznych hotelu oraz usług bankietowych i cateringowych;
- organizacja pracy działu kuchni, w tym zarządzanie, szkolenie i motywowanie pracowników działu;
- przygotowywanie posiłków zgodnie z recepturami i standardami;
- opracowywanie karty menu oraz menu konferencyjnego i bankietowego;
- kontrola produktywności działu kuchni, stanów magazynowych (w tym przeprowadzanie inwentaryzacji), racjonalne gospodarowanie towarem oraz nadzór nad gospodarką materiałową;
- odpowiedzialność za food cost hotelu;
- zarządzanie kontraktami z dostawcami, koordynacja procesu zamówień i dostaw towarów;
- zapewnienie rentowności działalności gastronomicznej; uzyskiwanie zaplanowanych wyników finansowo-ekonomicznych;
- nadzór i kontrola nad systemem HACCP;
- sporządzanie kosztorysów i receptur;
- przygotowywanie i analiza wymaganych raportów; nadzór nad dokumentacją gastronomiczną oraz nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów;
- uczestniczenie w przygotowywaniu programu inwestycyjnego i przygotowaniu planu marketingowego;
- optymalizacja wyniku: maksymalizacja przychodów/ minimalizacja kosztów;
- identyfikowanie potrzeb szkoleniowych pracowników oraz przygotowywanie okresowych planów szkoleń;
- przeprowadzanie procesu rekrutacji pracowników kuchni;
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie gastronomiczne i wysokie umiejętności kulinarne;
- udokumentowane, minimum dwuletnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku Szefa Kuchni, Zastępcy Szefa Kuchni lub Szefa Zmiany;
- umiejętność zarządzania zespołem, w tym: motywowania zespołu, szkolenia nowych pracowników, kontroli i rozliczania czasu pracy;
- znajomość współczesnych trendów w gastronomii;
- umiejętność przygotowania dużych imprez gastronomicznych;
- znajomość j. angielskiego umożliwiająca komunikację dla potrzeb zawodowych;
- bardzo dobra znajomość kuchni polskiej i międzynarodowej;
- znajomość systemów kontroli jakości i czystości (HACCP);
- aktualna książeczka zdrowia do celów sanitarno – epidemiologicznych;
- umiejętność kalkulacji cenowych i prowadzenia ewidencji gastronomicznej;
- dyspozycyjność i umiejętność pracy pod presją czasu;
- sumienność, odpowiedzialność i zaangażowanie;
Oferujemy:
- możliwość rozwoju zawodowego i osobistego
- pracę w prestiżowej instytucji
- możliwość zakwaterowania
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz.926, ze zm)”.
Prezentacja firmy
Firma z branży Finansowej.
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 27/04/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Catering / Gastronomia, Praca Praca w hotelu / Turystyka, Praca Kadra zarządzająca