Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Asystent administracyjny działu sprzedaży
Miejsce pracy: WołominZadania:
- Analityczne wsparcie działu sprzedaży w bieżących obowiązkach,
- Sporządzanie raportów i zestawień ze sprzedaży,
- Aktualizacja zamówień w sklepie internetowym,
- Przygotowywanie zestawień ze sprzedaży internetowej,
- Aktualizowanie baz danych produktów,
- Wyliczanie premii dla handlowców,
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe - mile widziani studenci ostatnich lat kierunków ekonomicznych,
- Doświadczenie w obszarze analiz lub dziale sprzedaży (np. praktyki, staże) - mile widziane,
- Bardzo dobra znajomość Excela,
- Dobra znajomość angielskiego,
- Świetna organizacja pracy własnej,
- Pro aktywność i chęć nauki,
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - bezpośrednio u naszego klienta,
- Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie będącej liderem w branży,
- Dużą samodzielność pracy,
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Miejsce pracy: Radzymin
Numer referencyjny: SAS/WA2/09/2016
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.