Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Support Specialist (diagnostyka laboratoryjna)
Lokalizacja: Warszawa
Dla naszego Klienta, globalnego producenta sprzętu do diagnostyki laboratoryjnej, poszukujemy Kandydata na stanowisko Support Specialist.
Zadania:
- udzielanie telefonicznego i mailowego wsparcia dla wszystkich klientów Firmy w zakresie sprzętu i oprzyrządowania.
- przyjmowanie i realizowanie reklamacji zgodnie z procedurami firmowymi.
- minimalizowanie ewentualnych przestojów związanych z użytkowaniem sprzętu po stronie Klientów.
- uczestnictwo w czynnościach serwisowych w celu zdobycia wiedzy specjalistycznej w zakresie sprzętu.
- współpraca ze Specjalistami Systemowymi / Specjalistami ds. Produktów odnośnie zgłoszeń, których rozwiązanie wymaga wizyty w laboratorium.
- dbałość o zgodność prowadzonych działań z Kodeksem Etyki, Systemem Zarządzania Jakością, Zasadami Firmy i Procedurami Korporacyjnymi.
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- Wykształcenie: diagnostyka laboratoryjna, analityka medyczna, inżynieria biomedyczna lub pokrewne.
- Min. 2 lata doświadczenia w laboratorium klinicznym lub branży diagnostycznej.
- Język angielski - bardzo dobra znajomość w mowie i piśmie
- Doświadczenie w roli obsługi klienta (klienci wewnętrzni lub zewnętrzni).
- Wysoką kulturę biznesową.
- Komunikatywność, nastawienie na rozwiązywanie problemów.
- Samodzielność, umiejętność organizacji pracy własnej.
- Prawo jazdy kat. B.
Nasz Klient oferuje:
- umowę o pracę.
- szkolenia produktowe.
- pakiet benefitów.