#

Support Engineer

Power Media

Wrocław, dolnośląskie

Power Media

Support Engineer

Od: Power Media
Miejsce pracy: Wrocław

Poszukujemy osoby na stanowisko Support Engineer, który pracować będzie w polskim oddziale naszego klienta i zapewniać wsparcie na całym świecie.

Zadania:

- współpraca z zespołami rozproszonymi w kilku krajach (Wielka Brytania, USA, Polska), w celu zrównoważenia obsługi klienta i zwiększenia szybkości reakcji

- zapewnienie wsparcie klientom różnych stref czasowych – praca zmianowa (UK lub USA)

Ze względu na różnice między dniami ustawowo wolnymi od pracy w Polsce i Stanach Zjednoczonych mogą istnieć wymagania dotyczące pracy w polskie święta, aby zapewnić wsparcie klientom w USA. W takich sytuacjach można skorzystać z urlopu.

- terminowe(w ramach uzgodnionego SLA) rozwiązywanie problemów związanych z obsługą systemów zainstalowanych u klienta

- utrzymanie aktywnych i dobrych relacji z klientami

- ciągłe rozwijanie wiedzy funkcjonalnej i zrozumienia wewnętrznego działania pakietu produktów firmy

-  branie udziału w regularnych konferencjach telefonicznych dotyczących wsparcia z klientami

- okazjonalne podróże (<5%) do klientów w celu zapewnienia wsparcia lub przeprowadzenia szkolenia (najczęściej Londyn)

- zrozumienie różnych produktów i systemów (takich jak zautomatyzowane sklepy, systemy obsługi i systemy informatyczne) używanych w siedzibach klientów firmy

- udział w działaniach usprawniających procesy oraz prowadzenie dokumentacji.

 

Wymagania:

- 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku

- znajomość SQL (preferowane Oracle), tworzenie widoków, funkcji / procedur, zrozumienie problemów z wydajnością oraz umiejętność rozumienia / debugowania kodu PL / SQL lub T-SQL.

- biegłość w systemie Windows (desktop/server)

- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie oraz piśmie)

- wyższe wykształcenie

- zdolność do diagnozowania i rozwiązywania problemów związanych z aplikacją

Mile widziane:

- doświadczenie w tworzeniu oprogramowania

- umiejętność czytania i rozumienia C# i .NET

- doświadczenie techniczne w zakresie oprogramowania, informatyki badawczej lub inżynierii

 

O Tobie:

- posiadasz zdolność do indywidualnej pracy bez potrzeby ścisłego nadzoru: ze względu na godziny zmian członkowie zespołu wsparcia muszą być otwarci na możliwość samodzielnej pracy w biurze

- masz mocne, dobre i sprawdzone umiejętności relacji z klientami

- posiadasz zdolność kompleksowego rozwiązywania problemów

- cechuje Cię metodyczne podejście do pracy i silne umiejętności ustalania priorytetów, a także doskonała etyka pracy.

 

Korzyści:

- umowa o pracę lub B2B

- możliwość pracy zdalnej

- coroczne podwyżki

- wydarzenia towarzyskie co najmniej 4 razy w roku

- regularne wewnętrzne szkolenie z oprogramowania

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Power Media

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi