Dla międzynarodowej firmy, uchodzącej za lidera w branży e-commerce, będącej dostawcą innowacyjnych rozwiązań z zakresu nowych technologii, obecnie poszukujemy kreatywnych i energicznych osób na stanowisko:
SUPERVISOR ZESPOŁU ds. OBSŁUGI KLIENTA (bardzo dobra znajomość języka niemieckiego)
Nr referencyjny: SUPWEB/05/2015
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Nadzorowanie pracy zespołu ds. obsługi klienta
- Organizowanie codziennych obowiązków zespołu, zarządzanie harmonogramem
- Monitorowanie jakości obsługi klienta i zapewnienia najwyższych standardów w tym zakresie
- Wdrażanie do pracy nowych pracowników i zapewnienie systemu szkoleń
- Monitorowanie przychodzących żądań klienta biznesowego
- Analizowanie dostępnych raportów z zakresu poziomu satysfakcji klienta celem udoskonalenia obsługi
- Identyfikowanie potrzeb szkoleniowych
- Prowadzenie szkoleń i coachingu dla obecnego zespołu
- Tworzenie szablonów, gotowych odpowiedzi itp., w celu zapewnienia integralności w komunikacji
OFERUJEMY:
- Umowę o pracę na pełny etat z atrakcyjnym systemem bonusowym
- Pracę w młodym, dynamicznym i międzynarodowym zespole
- Pracę nad globalnymi projektami w obszarze e-commerce oraz współpracę z innowacyjnymi, globalnymi partnerami
- Program szkoleniowy i integracyjny
- Bogate zaplecze socjalne i wyjątkową atmosferę
- Nowoczesne biuro w centrum Warszawy zapewniające komfort pracy ( np. do dyspozycji chillout room)
- Min. 6 miesięcy doświadczenia w zarządzaniu zespołem
- Min. 3 lata doświadczenia w obsłudze klienta w środowisku międzynarodowym
- Biegła znajomość języka niemieckiego
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Znajomość standardów obsługi klienta oraz umiejętność kształtowania długofalowych relacji z partnerami biznesowymi
- Zaangażowanie w wykonywane zadania oraz pro aktywność
- Doskonałe umiejętności interpersonalne i sprawność w obsłudze klienta (bardzo dobry Excel)
„Łączenie wiedzy doświadczenia i zrozumienia potrzeb wszystkich p... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.