Supervisor Promotorów
Miejsce pracy: Warszawa
Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dlaczego warto u nas pracować?
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Zakres obowiązków:
- Dbanie o doskonałą ekspozycję produktów Klienta w podległych punktach sprzedaży (sklepy)
- Budowanie długofalowych relacji z Klientami
- Koordynacja pracy promotorów na podległym regionie
- Wizyty w sklepach
- Dbanie o wizualizację produktu poprzez odpowiednie i zgodne z polityką lokowanie/układanie/prezentowanie produktów na półkach sklepowych
- Regularne wizyty w wyznaczonych sklepach na podległym terenie zgodnie z tygodniowym planem
- Weryfikacja dostępności produktów w punktach sprzedaży oraz standardów ekspozycji
- Aktywne poszukiwanie nowych możliwości rozwoju sprzedaży w podległym sklepie
- Raportowanie do bezpośredniego przełożonego poprzez system IT
Nasze wymagania:
-
Wykształcenie średnie, preferowane wyższe ekonomiczne i/lub w dziedzinie sprzedaży i marketingu
-
Minimum 1 rok doświadczenia w obszarze merchandisingu, sprzedaży, handlu, bezpośredniej obsługi Klienta
-
Dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point)
-
Umiejętności negocjacyjne i sprzedażowe - radzenie sobie z obiekcjami Klientów
-
Umiejętność budowania relacji z Klientami oraz nastawienie na sukces
-
Umiejętność samodzielnej pracy i podejmowania decyzji
-
Umiejętności komunikacyjne i umiejętności aktywnego słuchania
-
Odpowiedzialność za wykonanie zadania zgodnie z oczekiwaniami
-
Bardzo wysoka kultura osobista, zaangażowanie oraz zapał do pracy
-
Dokładność, skrupulatność, rzetelność, odpowiedzialność za zadania i powierzone mienie
-
Prawo jazdy kat. B w przypadku Pracownika mobilnego
-
Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
Oferta:
-
Umowa o pracę tymczasową, Samochód służbowy
-
Telefon wraz z systemem do raportowania
-
Adecco +Club
-
Do 30% kwoty wynagrodzenia podstawowego brutto w postaci premii uznaniowej za zrealizowane cele
Numer referencyjny: SVP/10/2016/WA1
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.