Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Store Manager

Miejsce pracy: Kraków
6-23-63365

W związku z otwarciem nowego salonu znanej eksluzywnej marki modowej w Krakowie, poszukujemy osoby na stanowisko Store Manager. Osoba ta weźmie udział w stworzeniu nowego salonu sprzedaży i będzie zarządzała zespołem sprzedaży.

Obowiązki:
- Zarządzanie salonem i zespołem sprzedawców
- Realizacja celów finansowych i operacyjnych
- Rekrutacja, motywowanie oraz szkolenie pracowników
- Nadzór nad ekspozycją kolekcji zgodnie z polityką merchandisingu
- Zarządzanie obiegiem dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych
- Raportowaniem wyników sklepu
- Współtworzeniem strategii rozwoju marki
- Współpracą z centralnym biurem w innym kraju

Wymagania:
- 1-2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży retail
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, zapewniającej doskonały przepływ informacji
- Umiejętności sprzedażowe, umiejętność dążenia do wyznaczonego celu, zorientowanie na wynik
- Dobra znajomość języka angielskiego (codzienna komunikacja z centralą w innym kraju)
- Zorientowanie na wysoką jakość obsługi klienta
- Doświadczenie w zarządzaniu, motywowaniu i szkoleniu zespołu
- Wyrozumiałość, dojrzałości i zaangażowania w interes firmy oraz dobro zespołu,
- Świetna organizacja pozwalająca płynnie radzić sobie z dużym zakresem obowiązków i szybkim tempem pracy,
- Zdolności do ustalania priorytetów i planowania długo- i krótkoterminowego
- Analityczny i strategiczny sposób myślenia
- Dobre rozeznanie i wiedza z zakresu mody (pasjonat mody)

Korzyści:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- System premiowy zależny od wyników sprzedażowych
- Samodzielność i przestrzeń do samorealizacji
- Dodatkowe bonusy

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi