Zakres obowiązków:
współtworzenie materiałów promocyjnych firmy (m.in. katalogi, ulotki)
współprowadzenie działań marketingowych dla kanału B2C i B2B
współpraca z grafikami, fotografami i innymi podwykonawcami
prowadzenie komunikacji w social media
tworzenie treści na potrzeby marketingowe
znajomość języka angielskiego
umiejętności copywriterskie
kreatywność, umiejętność poruszania się w tematyce wnętrzarskiej
komunikatywność
dobra organizacja pracy
umiejętność pracy pod presją czasu
łatwość nawiązywania i podtrzymywania kontaktów
rzetelność, odpowiedzialność i samodzielność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
Oferujemy:
pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i zaangażowania
możliwość rozwoju oraz doskonalenia już zdobytych umiejętności
pracę w młodym, dynamicznym zespole
uczestnictwo w nowych ciekawych projektach i szkoleniach
Na rynku działamy od 2008 roku, mimo iż z branżą meblarską jesteś... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.