#

Stażysta w Dziale HelpDesk

Metro Internet Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Główne zadania:

  • Realizacja zgłoszeń – przyjmowanie oraz realizacja zgłoszeń klienckich
  • Wsparcie użytkowników w problemach z systemami Windows,
  • Wsparcie działu IT w zakresie konfiguracji sprzętu,
  • Rozwiązywanie problemów związanych z funkcjonowaniem komputerów oraz siecią LAN,
  • Aktywna pomoc w licznych projektach Informatycznych

 

Wymagania:

Studenci III, IV lub V roku na kierunku Informatyka, Telekomunikacja lub pokrewnym,

  • posiadający doświadczenie lub wiedzę teoretyczną pozwalającą na sprawne poruszanie się w środowisku IT,
  • traktujący problemy jako wyzwania i potrafiący samodzielnie je rozwiązywać,
  • mający chęci do intensywnej i rozwojowej pracy - samodzielnej i zespołowej,
  • posiadający zdolność łatwej adaptacji do zmian, nowych sytuacji i działania pod presją czasu,

 

W zamian oferujemy:

  • Płatny staż w firmie w oparciu o umowę zlecenie, dla najlepszych perspektywa zatrudnienia
  • Przyjazną atmosferę pracy,
  • Wsparcie doświadczonych pracowników
  • Możliwość nabycia doświadczenia
  • Wsparcie we wdrożeniu w obowiązki
  • Elastyczne godziny odbywania praktyk, praca zmianowa

Prezentacja firmy

Firma Metro Internet Sp. z o.o. jest polską firmą obecną na rynku usług ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
22/04/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Praktyki
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Praktyki / Staż, Praca Praca dla studenta, Praca IT - Kontrola jakości, Praca IT - Konsulting, Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi