Opis stanowiska pracy

Aktualnie dla Naszego Klienta, lidera bankowości detalicznej poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Opiekun Klienta


Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę Klientów i wsparcie Doradców w realizacji codziennych obowiązków.

Obowiązki:
• powitanie Klienta w placówce bankowej,
• zbadanie celu wizyty Klienta - wstępne ustalenie potrzeb,
• organizacja obsługi Klientów w placówce – zarządzanie kolejką i opieka nad klientami oczekującymi na doradcę,
• umawianie Klientów z doradcami na spotkania,
• prezentowanie Klientom oferty banku,
• edukowanie Klientów w zakresie korzystania ze zdalnych kanałów dystrybucji,
• usprawnianie pracy Doradców - kserowanie dokumentów, odbiór i przygotowywanie poczty, przygotowywanie dokumentów kredytowych.

Oferujemy:
• zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
• pracę w niepełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku,
• możliwość zdobycia pierwszych doświadczeń zawodowych w zespole profesjonalnych doradców,
• szansę kreowania nowoczesnej bankowości detalicznej,
• możliwość rozwoju zawodowego,
• zdobycie wiedzy z zakresu finansów, poznanie podstawowych produktów bankowych.

Wymagania


• statusu studenta (studia zaoczne 3 – 5 rok);
• cech osobowościowych, takich jak: odpowiedzialność, umiejętność współpracy w zespole, ciekawość i chęć zdobywania nowych doświadczeń,
• bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office,
• znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację mile widziana

Prezentacja firmy

Lider outsourcingu sił sprzedaży.

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
10/05/2016
Wymiar etatu:
Niepełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Bankowość

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi