Aktualnie dla Naszego Klienta, lidera bankowości detalicznej poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Opiekun Klienta
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę Klientów i wsparcie Doradców w realizacji codziennych obowiązków.
Obowiązki:
• powitanie Klienta w placówce bankowej,
• zbadanie celu wizyty Klienta - wstępne ustalenie potrzeb,
• organizacja obsługi Klientów w placówce – zarządzanie kolejką i opieka nad klientami oczekującymi na doradcę,
• umawianie Klientów z doradcami na spotkania,
• prezentowanie Klientom oferty banku,
• edukowanie Klientów w zakresie korzystania ze zdalnych kanałów dystrybucji,
• usprawnianie pracy Doradców - kserowanie dokumentów, odbiór i przygotowywanie poczty, przygotowywanie dokumentów kredytowych.
Oferujemy:
• zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
• pracę w niepełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku,
• możliwość zdobycia pierwszych doświadczeń zawodowych w zespole profesjonalnych doradców,
• szansę kreowania nowoczesnej bankowości detalicznej,
• możliwość rozwoju zawodowego,
• zdobycie wiedzy z zakresu finansów, poznanie podstawowych produktów bankowych.
• statusu studenta (studia zaoczne 3 – 5 rok);
• cech osobowościowych, takich jak: odpowiedzialność, umiejętność współpracy w zespole, ciekawość i chęć zdobywania nowych doświadczeń,
• bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office,
• znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację mile widziana
Lider outsourcingu sił sprzedaży.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.