Opis stanowiska pracy

STAŻYSTA DS. MARKETINGU

Zakres obowiązków:
• tworzenie i rozwój strategii marketingowej firmy;
• wsparcie projektów e-marketingowych: strony www, Newslettery, Intranet, Konkursy, FB;
• tworzenie i redagowanie bieżących tekstów reklamowych;
• efektywna współpraca z działem sprzedaży;
• bieżąca współpraca z firmami zewnętrznymi przy realizacji projektów marketingowych;
• monitorowanie i analiza rynku pod kątem potrzeb rynku i działań konkurencji;

Wymagania

Wymagania:
• wykształcenie: student/ka marketingu/ zarządzania/ ekonomii;
• zainteresowanie szeroko pojętym marketingiem/ reklamą/ PR-em;
• cechy interpersonalne: samodzielność, komunikatywność, zaangażowanie, kreatywność;
• kompetencje: bardzo dobra organizacja pracy, zorientowanie na cel, umiejętność szybkiego uczenia się;
• obsługa MS Office;

Oferujemy:
• 3 miesięczny staż, z możliwością podjęcia stałej współpracy po okresie próbnym;
• możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego i rozwoju;
• aktywny udział w bieżących projektach;
• przyjazną i swobodną atmosferę oraz niezbędne narzędzia pracy;

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz dołączenie następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz.U Nr 133 poz. 883)".

Prezentacja firmy

Najważniejsze obszary naszego działania to:<br/>- budowa komplent... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
13/09/2014
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Tylko praktyki
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca IT - Hardware / Information Systems

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi