Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
• Zakładanie, weryfikacja i porządkowanie akt podatkowych.
• Wstępna ocena i dystrybucja na poszczególne stanowiska dokumentów wpływających do załatwienia.
• Wpinanie do akt załatwionej korespondencji i zwrotnych poświadczeń odbioru pism.
• Prowadzenie niezbędnych rejestrów na stanowisku pracy.
• Pomoc w obsłudze kancelaryjnej wydziału – kopertowanie pism oraz wysyłanie ich zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną.
Staż współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
• znajomość przepisów Ustawy o finansach i rachunkowości,
• wykształcenie średnie, pożądane wyższe kierunkowe: ekonomiczne, prawne lub administracyjne,
• wysoki poziom etyki zawodowej oraz kultury osobistej,
• komunikatywność, rzetelność,
• umiejętność planowania i organizowania pracy własnej,
• umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych,
• umiejętność współpracy z innymi,
• orientacja na klienta.
Posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności w stopniu znacznym lub umiarkowanym ze sprzężeniem.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)."
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?