Opis stanowiska pracy
Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w WarszawieKomendant Główny PSP poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalistaKomenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
ul. Podchorążych 38
00-463 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- zapewnienie obsługi administracyjnej zespołu ds. przygotowania i realizacji wybranego projektu, sporządzanie notatek nt. stanu realizacji zadań nałożonych na zespół decyzją Komendanta Głównego PSP i realizacji wniosków, proponowanie inicjatyw mających na celu usprawnienie pracy zespołu i zapewnienie ciągłości jego pracy;
- monitorowanie potencjalnych źródeł realizacji projektów z zakresu funduszy europejskich, opracowywanie informacji nt. możliwości realizacji przez PSP projektów z funduszy europejskich;
- sporządzanie bieżących i okresowych analiz, planów, informacji, rekomendacji i sprawozdań zakresu funkcjonowania Sekcji Funduszy Europejskich, monitorowanie stopnia wykorzystania środków w ramach krajowych delegacji służbowych, prowadzenie rejestru faktur dla kontraktów zawieranych bez stosowania ustawy PZP;
- udział w organizowaniu złożonych (do kilkudziesięciu osób) przedsięwzięć (konferencji, szkoleń, warsztatów), przygotowania mają charakter zarówno organizacyjny (zapewnienie i przygotowanie sal konferencyjnych, organizacja noclegów, posiłków, programu kulturalnego), jak i merytoryczny (dobór wykładowców, przygotowanie zaproszeń, agendy, przemówień, dokumentów roboczych i prezentacji);
- przygotowywanie prezentacji i instrukcji nt. stopnia wykorzystania przez PSP środków z funduszy europejskich;
Warunki pracyBudynek nr 4 Komendy Głównej PSP przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie położony na terenie kompleksu koszarowego, parter lub pierwsze piętro budynku. Stanowisko pracy wyposażone w sprzęt komputerowy i telefony. Budynki Komendy nie są w pełni przystosowane dla osób niepełnosprawnych, bariery architektoniczne: brak zainstalowanych wind, brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych. W trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy są zróżnicowane, mogą nie być dostosowane do wymagań osób niepełnosprawnych.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
1. Na kopercie i w liście motywacyjnym prosimy dopisać BF – starszy specjalista.
W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail i numer telefonu
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
3. Przekazanie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia dodatkowe” nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełnienia wymagań dodatkowych przez kandydatów.
4. Planowane techniki i metody naboru:
- test wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
5. Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą informowane.
6. Dokumenty kandydatów ujętych w protokole naboru przechowuje się przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru zaś dokumenty pozostałych kandydatów przez okres 14 dni.
7. Oferty kandydatów niewyłonionych możliwe są do odebrania w ciągu 14 dni od dnia opublikowania wyniku naboru. Po upływie w/w terminów, dokumenty są komisyjnie niszczone.
8. Mnożnik kwoty bazowej dla stanowiska – 1,6, tj. 2998,14 zł brutto.
9. Dodatkowo, dodatek zadaniowy za pracę na rzecz projektów współfinansowanych z funduszy europejskich w max. wysokości 806,58 zł brutto (wysokość dodatku uzależniona od liczby godzin przepracowanych na rzecz projektu).
10. Dodatkowe informacje: 22 523-34-64 (Biuro Finansów KG PSP).
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok doświadczenia zawodowego
w administracji
pozostałe wymagania niezbędne:- komunikatywność,
- umiejętność analitycznego myślenia, syntezy,
- umiejętności redakcyjne,
- biegła znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office lub równoważnego,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- umiejętność pracy w zespole,
- doświadczenie w redagowaniu notatek, sprawozdań, raportów.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2016-12-23
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu