Opis stanowiska pracy


Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie

Komendant Główny PSP poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista

Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
ul. Podchorążych 38
00-463 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • zapewnienie obsługi administracyjnej zespołu ds. przygotowania i realizacji wybranego projektu, sporządzanie notatek nt. stanu realizacji zadań nałożonych na zespół decyzją Komendanta Głównego PSP i realizacji wniosków, proponowanie inicjatyw mających na celu usprawnienie pracy zespołu i zapewnienie ciągłości jego pracy;
  • monitorowanie potencjalnych źródeł realizacji projektów z zakresu funduszy europejskich, opracowywanie informacji nt. możliwości realizacji przez PSP projektów z funduszy europejskich;
  • sporządzanie bieżących i okresowych analiz, planów, informacji, rekomendacji i sprawozdań zakresu funkcjonowania Sekcji Funduszy Europejskich, monitorowanie stopnia wykorzystania środków w ramach krajowych delegacji służbowych, prowadzenie rejestru faktur dla kontraktów zawieranych bez stosowania ustawy PZP;
  • udział w organizowaniu złożonych (do kilkudziesięciu osób) przedsięwzięć (konferencji, szkoleń, warsztatów), przygotowania mają charakter zarówno organizacyjny (zapewnienie i przygotowanie sal konferencyjnych, organizacja noclegów, posiłków, programu kulturalnego), jak i merytoryczny (dobór wykładowców, przygotowanie zaproszeń, agendy, przemówień, dokumentów roboczych i prezentacji);
  • przygotowywanie prezentacji i instrukcji nt. stopnia wykorzystania przez PSP środków z funduszy europejskich;


Warunki pracy

Budynek nr 4 Komendy Głównej PSP przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie położony na terenie kompleksu koszarowego, parter lub pierwsze piętro budynku. Stanowisko pracy wyposażone w sprzęt komputerowy i telefony. Budynki Komendy nie są w pełni przystosowane dla osób niepełnosprawnych, bariery architektoniczne: brak zainstalowanych wind, brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych. W trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy są zróżnicowane, mogą nie być dostosowane do wymagań osób niepełnosprawnych.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
1. Na kopercie i w liście motywacyjnym prosimy dopisać BF – starszy specjalista.
W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail i numer telefonu
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
3. Przekazanie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia dodatkowe” nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełnienia wymagań dodatkowych przez kandydatów.
4. Planowane techniki i metody naboru:
- test wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
5. Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą informowane.
6. Dokumenty kandydatów ujętych w protokole naboru przechowuje się przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru zaś dokumenty pozostałych kandydatów przez okres 14 dni.
7. Oferty kandydatów niewyłonionych możliwe są do odebrania w ciągu 14 dni od dnia opublikowania wyniku naboru. Po upływie w/w terminów, dokumenty są komisyjnie niszczone.
8. Mnożnik kwoty bazowej dla stanowiska – 1,6, tj. 2998,14 zł brutto.
9. Dodatkowo, dodatek zadaniowy za pracę na rzecz projektów współfinansowanych z funduszy europejskich w max. wysokości 806,58 zł brutto (wysokość dodatku uzależniona od liczby godzin przepracowanych na rzecz projektu).
10. Dodatkowe informacje: 22 523-34-64 (Biuro Finansów KG PSP).


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w administracji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • komunikatywność,
  • umiejętność analitycznego myślenia, syntezy,
  • umiejętności redakcyjne,
  • biegła znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office lub równoważnego,
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • doświadczenie w redagowaniu notatek, sprawozdań, raportów.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-12-23
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    09/12/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi