Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Zdrowia w Warszawie

poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista

Ministerstwo Zdrowia
ul. Miodowa 15
00-952 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przeprowadzanie w urzędzie kontroli wewnętrznych, zarówno ujętych w planie kontroli jak i doraźnych, w celu uzyskania aktualnej informacji odnośnie stanu rzeczywistego w porównaniu ze stanem docelowym,
  • przygotowywanie propozycji wniosków i zaleceń pokontrolnych oraz monitorowanie stanu ich realizacji,
  • przeprowadzanie postępowań wyjaśniających w sprawie skarg i wniosków dotyczących działania urzędu,
  • uczestniczenie w koordynacji spraw dotyczących kontroli działalności Ministerstwa prowadzonych przez podmioty inne niż Najwyższa Izba Kontroli oraz monitorowanie realizacji wniosków i zaleceń pokontrolnych w tym zakresie,
  • uczestniczenie w opracowywaniu rocznych planów kontroli wewnętrznych, biorąc pod uwagę poszczególne obszary działalności urzędu i stopień prawdopodobieństwa występowania nieprawidłowości związanych z charakterem tej działalności, jak również wyniki innych kontroli przeprowadzonych w danym obszarze,
  • uczestniczenie w opracowywaniu rocznych i okresowych sprawozdań z przeprowadzonych kontroli wewnętrznych oraz rocznych sprawozdań z rozpatrywanych skarg i wniosków,
  • współpraca z komórką audytu wewnętrznego w zakresie spraw dotyczących Systemu Kontroli Zarządczej oraz uczestniczenie w obsłudze administracyjno-biurowej Zespołu do spraw Systemu Kontroli Zarządczej.


Warunki pracy

praca biurowa wykonywana w pozycji siedzącej przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
urząd mieści się w budynku zabytkowym, posiada windę, pokój znajduje się na
I piętrze budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich; toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze w budynku „B” i „C”


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.mz.gov.pl: Ministerstwo, Urząd, Praca.
Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji. Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie. Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata/kandydatki podlegają zniszczeniu po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska.
Proponowane wynagrodzenie na stanowisku według mnożnika kwoty bazowej od 1,6
do 2,354.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonów:
- w Biurze Dyrektora Generalnego (22) 634 94 59
- w Biurze Kadr (22) 63 49 276
Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert - do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej,
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe magisterskie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
w tym 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z kontrolą wewnętrzną lub audytem wewnętrznym,

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość standardów oraz metodyki prowadzenia kontroli i audytu wewnętrznego
  • znajomość zagadnień związanych z kontrolą zarządczą
  • wiedza z zakresu finansów publicznych, rachunkowości i zamówień publicznych
  • znajomość procedur administracyjnych
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe z zakresu kontroli i audytu wewnętrznego lub ukończona aplikacja kontrolerska NIK
  • posiadanie uprawnień audytora wewnętrznego, zgodnie z art. 286 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 885, z późn. zm.)
  • posiadanie upoważnienia albo poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone”
  • umiejętność praktycznego stosowania prawa i redagowania pism.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zamieszczony na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.mz.gov.pl; Ministerstwo; Urząd; Praca.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-10-07
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    27/09/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi