Opis stanowiska pracy


Główny Urząd Miar w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista

Główny Urząd Miar
ul. Elektoralna 2
00-950 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • wykonywanie czynności kontrolnych w okręgowych i obwodowych urzędach miar, kontrola działalności podmiotów, którym Prezes GUM udzielił zezwoleń lub upoważnień
  • wykonywanie kontroli przyrządów pomiarowych podlegających prawnej kontroli metrologicznej będących w użytkowaniu
  • monitorowanie wykonania zaleceń pokontrolnych
  • współpraca z wydziałami nadzoru okręgowych urzędów miar oraz jednostkami administracji publicznej
  • analiza dokumentów z kontroli, protokołów, wystąpień pokontrolnych, wpływających skarg
  • kontrola prawidłowości działania punktów legalizacyjnych
  • przygotowywanie planów kontroli terenowych organów administracji miar oraz podmiotów, którym Prezes GUM udzielił zezwoleń i upoważnień a także przygotowywanie sprawozdań z realizacji wykonywanych zadań
  • prowadzenie samochodu służbowego


Warunki pracy

Praca w biurze oraz w terenie. Praca wymaga częstych wyjazdów służbowych. Czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia. W budynku znajduje się winda, są także łazienki dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części "wymagane dokumenty i oświadczenia". W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Przekazanie dokumentów wymienionych w części "kopie innych dokumentów i oświadczenia" nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełniania wymagań dodatkowych przez kandydatów.

Przypominamy o obowiązku składania dokumentów w języku polskim.

Zachęcamy do składania ofert osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Wzór oświadczeń dostępny na stronie www.gum.gov.pl w zakładce "Praca w GUM".
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 581 94 27.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  •  znajomość ustaw: Prawo o miarach, Kodeks postępowania administracyjnego, o swobodzie działalności gospodarczej, o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku, oraz aktów wykonawczych do tych ustaw,  znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej
  • znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej,
  • umiejętność przejrzystego formułowania wypowiedzi w piśmie i mowie
  • znajomość działania terenowych organów administracji miar
  • komunikatywność oraz umiejętność współpracy w grupie
  • umiejętności analityczne
  •  asertywność i odporność na stres
  • prawo jazdy kategorii B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • ukończone szkolenie z zakresu przeprowadzania kontroli przez organy administracji publicznej
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • znajomość ustaw: Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia, Kodeks wykroczeń, o systemie tachografów cyfrowych, o ochronie danych osobowych
  • ważne testy psychotechniczne


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-10-03
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    21/09/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi