Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Obrony Narodowej w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalistaMinisterstwo Obrony Narodowej
Al.Niepodległości 218
00-911 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Obsługa administracyjno-biurowa prac Komisji do rozpatrywania roszczeń z tytułu szkód wyrządzonych przez wojska obce, w tym przygotowywanie korespondencji zarówno w języku polskim jak i angielskim, w sprawach związanych z działalnością ww. Komisji, przedkładanie do podpisu przewodniczącemu komisji lub jego zastępcy oraz przesyłanie zainteresowanym osobom, organom i jednostkom organizacyjnym.
- Przygotowywanie dokumentacji stanowiącej podstawę wypłaty odszkodowań z tytułu szkód wyrządzonych przez wojska obce, w tym sporządzanie projektu notyfikacji w języku angielskim, do strony zagranicznej w celu uzyskania refundacji wypłaconego odszkodowania i przedstawianie go do podpisu właściwym osobom.
- Sporządzanie sprawozdań z posiedzeń Komisji, w tym prowadzenie list obecności osób biorących udział w posiedzeniach, a także gromadzenie i przechowywanie dokumentacji dotyczącej roszczeń z tytułu szkód wyrządzonych przez wojska obce.
- Współpraca z jednostkami i komórkami organizacyjnymi resortu obrony narodowej oraz resortów obrony państw wojsk obcych odbywających ćwiczenia lub stacjonujących na terytorium RP w sprawach dotyczących roszczeń z tytułu szkód wyrządzonych przez wojska obce.
- Gospodarowanie sprzętem technicznym i wyposażeniem przedstawicielstw poza granicami państwa i ataszatów obrony w działach: łączności i informatyki oraz ochrony informacji niejawnych, w tym przygotowanie projektów korespondencji zewnętrznej związanej z działalnością na zajmowanym stanowisku.
- Analizowanie i weryfikowanie wniosków o uruchomienie procedur o udzielenie zamówień publicznych na zakup sprzętu i materiałów oraz przygotowywanie i opracowywanie dokumentacji w zakresie wycofania zużytych (zniszczonych) i zagospodarowania zbędnych składników majątku poza granicami państwa.
- Weryfikowanie celowości i zgodności przedstawionych dokumentów finansowych (zestawienia rozliczeń zaliczek stałych, płatności kartami, wydatki do refundacji przesłane do Departamentu Administracyjnego) z planem wydatków rzeczowych, realizowanych poza granicami państwa przez Attachaty Obrony przy przedstawicielstwach dyplomatycznych RP i Polskie Przedstawicielstwa Wojskowe.
- Opracowywanie projektów rocznych planów wydatków rzeczowych ataszatów obrony oraz przedstawicielstw poza granicami państwa.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadańBudynek z podjazdem dla wózków inwalidzkich. Wewnątrz budynku: winda towarowa, drzwi przeciwpożarowe, bardzo ograniczona możliwość poruszania się na wózkach inwalidzkich-konieczna asysta innego pracownika. Nie występują uciążliwe/ szkodliwe/ niebezpieczne warunki pracy. Permanentna obsługa klientów.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracyInne:Wynagrodzenie na ww. stanowisku wynosi około 3700 zł brutto plus dodatek za wysługę lat. Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części "dokumenty i oświadczenia niezbędne".
W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
W przypadku kandydatów, którzy nie przedstawią kopii certyfikatu językowego na wymaganym w ogłoszeniu poziomie, zostanie przeprowadzony sprawdzian znajomości języka angielskiego, pod warunkiem złożenia pisemnego oświadczenia o znajomości języka na poziomie wymaganym w ogłoszeniu, tj. B2.
Niezbędnym elementem ofert kandydatów jest adres e-mailowy.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni wyłącznie pocztą elektroniczną o terminie kolejnego etapu naboru.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenia tych dokumentów, sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
Oferty otrzymane po terminie zostaną uznane za nie spełniające wymagań formalnych (decyduje data wpływu). Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno - technicznego stanowiska pracy).
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 261 840 042, (22) 261 840 515, (22) 261 840 088.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonanie polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:- Powyżej 1 roku doświadczenia w obszarze likwidacji szkód lub obsługi logistycznej
- Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli „poufne” lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego umożliwiającego uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli „poufne"
- Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym B2
- Znajomość: ustawy o zasadach pobytu wojsk obcych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz zasadach ich przemieszczania się przez to terytorium, ustawy o finansach publicznych, rozporządzenia MON w sprawie Komisji do rozpatrywania roszczeń z tytułu szkód wyrządzonych przez wojska obce, rozporządzenia RM w sprawie pełnienia służby wojskowej poza granicami państwa, decyzji MON w sprawie Komisji do rozpatrywania roszczeń z tytułu szkód wyrządzonych przez wojska obce, art. VIII Umowy między Państwami Stronami Traktatu Północnoatlantyckiego dotycząca statusu ich sił zbrojnych, struktury organizacyjnej MON
- Umiejętności: organizacji pracy własnej, współpracy z innymi, dążenia do rezultatu, poszukiwania rozwiązań, komunikacji, w tym komunikacji pisemnej
wymagania dodatkowe:Wymagane dokumenty i oświadczenia:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających powyżej 1 roku doświadczenia w obszarze likwidacji szkód lub obsługi logistycznej (np. kopie świadectw pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu)
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 ze zm.)
- Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie B2 (określonego w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu przeprowadzania postepowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej) lub w przypadku braku ww. kopii dokumentu złożenie pisemnego oświadczenia o znajomości języka angielskiego na poziomie B2- średniozaawansowanym
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów2016-08-26
Ministerstwo Obrony Narodowej
Al. Niepodległości 218 00-911 Warszawa
Dokumenty można składać osobiście - Punkt podawczy MON, Al. Niepodległości 218 - wejście od ul. Filtrowej (pn-pt, w godz.7.00-18.00.) Na kopercie należy zamieścić nr oferty z BIP KPRM.