Opis stanowiska pracy


Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie

Dyrektor Regionalnego Zarządu poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie
ul. Tama Pomorzańska 13a
70-030 Szczecin


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • pozyskiwanie, przetwarzanie i aktualizacja danych i materiałów z zakresu ochrony przyrody w celu umieszczenia ich w bazach cyfrowych regionalnego systemu informacyjnego gospodarki wodnej. Zadanie realizowane jest przy użyciu specjalistycznego oprogramowania komputerowego;
  • opiniowanie dokumentów dotyczących ochrony przyrody, w tym projektowane formy ochrony przyrody, w celu zapewnienia poszanowania zasad racjonalnej gospodarki wodnej i ochrony środowiska;
  • sporządzanie i aktualizowanie analiz ekonomicznych związanych z korzystaniem z wód w regionach wodnych w celu wypełnienia obowiązków nałożonych na dyrektora regionalnego zarządu. Zadanie realizowane jest przy użyciu specjalistycznego oprogramowania komputerowego;
  • sporządzanie i aktualizowanie wykazu obszarów przeznaczonych do ochrony siedlisk lub gatunków dla, których utrzymanie lub poprawa stanu wód jest ważnym czynnikiem w ich ochronie w celu wypełnienia obowiązków nałożonych na dyrektora regionalnego zarządu. Zadanie realizowane jest przy użyciu specjalistycznego oprogramowania komputerowego;
  • przygotowywanie ustaleń warunków korzystania z wód regionu wodnego i zlewni w celu wydania ich użytkownikom wód ubiegającym się o pozwolenie wodnoprawne;
  • współtworzenie i opiniowanie wytycznych i metodyk w zakresie analiz ekonomicznych, opiniowanie powstałych opracowań oraz przygotowywanie i aktualizowanie niezbędnych dla ich wykonania danych i materiałów przy użyciu specjalistycznego oprogramowania komputerowego;
  • przygotowywanie danych, informacji, analiz w celu opracowania lub opiniowania dokumentów związanych z planowaniem gospodarowania wodami. Zadanie realizowane jest przy użyciu specjalistycznego oprogramowania komputerowego;
  • uczestnictwo w wykonywaniu kontroli w celu sprawdzenia stanu realizacji planów gospodarowania wodami na obszarach dorzeczy i programu wodno-środowiskowego kraju.


Warunki pracy

1. Częste wyjazdy służbowe.
2. Bardzo krótkie terminy realizacji zadań przekazywanych przez nadrzędne jednostki rządowe.
3. Stres związany z reprezentowaniem urzędu na zewnątrz.
4. Brak możliwości zaplanowania pracy w sposób pozwalający na skupieniu się przez określony czas na rozwiązaniu jednego problemu lub realizacji jednego zadania.
5. Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym.
6. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy z oprogramowaniem.
7. Większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej.
8. Obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę.
9. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
10. Siedziba Urzędu znajduje się w Szczecinie przy ul. Tama Pomorzańska 13a i jest budynkiem wielokondygnacyjnym, niewyposażonym w windy.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach. Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą. List motywacyjny powinien być podpisany własnoręcznym podpisem. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie dalszych etapów rekrutacji. Prosimy o podanie możliwie pełnych danych kontaktowych – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu. Nie zwracamy przesłanych dokumentów aplikacyjnych. Oferty osób wskazanych w protokole z naboru jako najlepsze, a nie zakwalifikowanych do zatrudnienia niszczone są komisyjnie po upływie 3 miesięcy od zatrudnienia osoby wyłonionej w postępowaniu. Proponowane wynagrodzenie: 2.500 zł. brutto.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 91 44 11 236 p. Maria Jutrzenka-Trzebiatowska.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe w zakresie biologii, ochrony środowiska, ekologii, hydrologii lub gospodarki wodnej

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej w obszarze gospodarka wodna

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość Ramowej Dyrektywy Wodnej,
  • znajomość przepisów prawa w zakresie co najmniej ustaw: Prawo wodne, Prawo ochrony środowiska, Kodeks postępowania administracyjnego oraz aktów wykonawczych do tych ustaw,
  • umiejętność pracy w zespole oraz komunikatywność,
  • umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia,
  • umiejętność interpretacji przepisów,
  • umiejętność działania pod presją czasu,
  • obsługa pakietu programu Microsoft Office oraz Internetu.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • obsługa programu Arc Gis
  • znajomość zagadnień związanych z analizami ekonomicznymi;
  • znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym;


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

Dokumenty należy złożyć do: 2017-01-20
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Prezentacja firmy

Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
20/01/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi