Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Poznaniu

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista

Komenda Miejska Policji w Poznaniu
ul. Szylinga 2
60-787 Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przygotowuje dokumentację związaną z nawiązaniem, zmianą, trwaniem i rozwiązaniem stosunku służbowego w celu przekazywania dokumentacji policjantom i organowi drugiej instancji oraz komórkom wypłacającym należności finansowe,
  • prowadzi i na bieżąco aktualizuje książkę ewidencji obsady etatowej stanowisk służbowych,
  • opracowuje dokumenty dotyczące stażu pracy i służby, uwzględnianie przy ustalaniu wzrostu uposażenia zasadniczego,
  • prowadzi postępowanie administracyjne w sprawach policjantów. Przygotowuje decyzje rozstrzygające,
  • przygotowuje dokumenty oraz stanowisko w sprawach odwołań składanych przez policjantów od wydanych w sprawach osobowych rozkazów personalnych i przekazuje je do organów drugiej instancji,
  • przygotowuje dokumenty zwalnianych ze służby policjantów, którzy nabyli uprawnienia do emerytury lub renty policyjnej,
  • przygotowuje dokumenty zwalnianych ze służby policjantów, którzy nie nabyli prawa do emerytury lub renty policyjnej i przekazuje je do komórki finansowej KWP w Poznaniu,
  • sporządza wykazy policjantów uprawnionych do otrzymania nagrody rocznej praz wykazy osób, którym nagroda roczna nie przysługuje lub ulega obniżeniu.


Warunki pracy

Praca biurowa, jednozmianowa, praca przy komputerze.
Praca wykonywana w budynku na drugim piętrze, budynek bez barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych.
Zagrożenie korupcją.
Permanenta obsługa klientów zewnętrznych.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Proponowane wynagrodzenie wg. mnożnika 1,2 = 2248,61 zł + dodatek stażowy max. 20% brutto. Umowa na czas określony - zastępstwa nieobecnego pracownika.
W liście motywacyjnym wymagane jest umieszczenie numeru ogłoszenia dotyczącego naboru, dane kontaktowe, dane do korespondencji, numer PESEL.
Oferty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Aplikacje niekompletne lub nie podpisane odręcznie - nie przejdą do dalszego etapu rekrutacji.
Oferta powinna zawierać tylko wymagane dokumenty w kserokopii, proszę nie załączać oryginałów ani suplementów do dyplomów.
Wszystkie oświadczenia muszą być odręcznie, czytelnie podpisane.
Lista kandydatów spełniających wymogi formalne i zakwalifikowanych do dalszego etapu naboru zostanie umieszczona na stronie BIP KMP w Poznaniu, w zakładce nabory-ksc.
Ofert nie zakwalifikowanych nie odsyłamy.
Dodatkowe informacje dotyczące procedury naboru można uzyskać pod numerem telefonu 061 84 157 22
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe administracyjne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
praca w kadrach

pozostałe wymagania niezbędne:

  • obsługa komputera, pakiet biurowy
  • znajomość i umiejętność interpretacji przepisów: ustawy o Policji, prawa pracy i ustawa o służbie cywilnej
  • poświadczenie bezpieczeństwa lub oświadczenie o poddaniu się procedurze sprawdzającej
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-05-08
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    25/04/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi