Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Mławie

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Mławie
ul. Padlewskiego 15
06-500 Mława

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie obsługi mieszkaniowej, mundurowej i socjalnej strażaków, pracowników cywilnych i emerytów komendy powiatowej;
  • Prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego;
  • Opracowywanie planu potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych, w tym także wyposażenia strażaków w odzież ochronną, specjalną i wyposażenia osobistego;
  • Realizowanie prac dotyczących projektów związanych z pozyskiwaniem środków z funduszy strukturalnych i celowych Unii Europejskiej i z innych źródeł;
  • Wykonywanie zadań „komisji przetargowej” związanej z przeprowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych;
  • Zabezpieczenie logistyczne działań ratowniczych, ćwiczeń i szkoleń prowadzonych przez jednostki krajowego systemu ratowniczo - gaśniczego na terenie powiatu (miasta).


Warunki pracy

• praca biurowo-administracyjna w siedzibie Komendy na drugim piętrze,
• praca w systemie codziennym w godzinach 7:30- 15:30,
• wyjazdy służbowe i szkolenia,
• kontakty z podmiotami zewnętrznymi,
• praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
• narzędzia i materiały pracy – komputer, kserokopiarka, niszczarka, drukarka, skaner i inne biurowo-administracyjne,
• toaleta nie dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych,
• brak windy.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Postępowanie kwalifikacyjne zostanie przeprowadzone w V etapach:
I etap – weryfikacja dokumentów,
II etap – test kwalifikacyjny,
III etap – rozmowa kwalifikacyjna,
IV etap – wyłonienie 5 najlepszych kandydatów,
V – wybór kandydata.

Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie
telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje
można uzyskać pod numerem telefonu (23) 654 35 72 wew. 126.
Oferty dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane ( w przypadku ofert złożonych drogą pocztową , za datę
ich złożenia uważa się datę wpływu do sekretariatu Komendy). Odpowiadamy tylko na wybrane oferty.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
praca administracyjno-biurowa;

pozostałe wymagania niezbędne:

  • przeszkolenie z zakresu stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych;
  • znajomość ustaw: o Państwowej Straży Pożarnej, Kodek Postępowania Administracyjnego, o służbie cywilnej, prawo zamówień publicznych;
  • umiejętność biegłej obsługi komputera i pakietu OFFICE;
  • umiejętność redagowania pism urzędowych;
  • nieposzlakowana opinia;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • prawo jazdy kat. B.;
  • przeszkolenie z zakresu korupcji w administracji publicznej;
  • wysoka kultura osobista;
  • umiejętność pracy w zespole, samodzielność w działaniu;
  • dyspozycyjność, komunikatywność.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających odbyte szkolenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających odbyte szkolenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-04-04
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    29/03/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi