Opis stanowiska pracy


Izba Administracji Skarbowej w Krakowie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista

Izba Administracji Skarbowej w Krakowie
ul. Wiślna 7
31-007 Kraków

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie spraw inwestycyjnych i remontowych Izby Administracji Skarbowej, w celu zapewnienia ich realizacji zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz innymi aktami prawnymi
  • sporządzanie przedmiarów i kosztorysów planowanych robót budowlanych przy wykorzystaniu programu informatycznego
  • sprawowanie nadzoru inwestorskiego oraz rozliczanie zadań inwestycyjnych i remontowych, w celu prawidłowego wykorzystania środków inwestycyjnych przyznanych na ich realizację
  • prowadzenie spraw związanych ze stanem prawnym i warunkami lokalowymi nieruchomości Izby Administracji Skarbowej, w celu ich uregulowania
  • przygotowanie opisów przedmiotu zamówienia oraz wzorów umów w ramach prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego wyboru biura projektów i wykonawcy robót budowlanych
  • opracowanie wystąpienia do Ministerstwa Finansów z wnioskami dotyczącymi zatwierdzenia koncepcji architektonicznych, w celu zabezpieczenia środków inwestycyjnych na ich realizację
  • sporządzanie informacji, analizy i sprawozdania w zakresie realizowanych zadań w celu dostarczenia informacji adekwatnych do potrzeb oraz zapewnienia wiarygodnej sprawozdawczości


Warunki pracy

- praca w terenie
- nietypowe godziny pracy (w tym dyżury)
- zagrożenie korupcją
- praca administracyjno-biurowa, siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji,
-praca związana z obsługą monitora ekranowego powyżej połowy dobowego wymiaru czasu
pracy, wymagająca szczególnej koncentracji, dokładności,
- obsługa innych urządzeń biurowych,
-praca wykonywana pod presją czasu.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty składa się za pośrednictwem operatora usług pocztowych lub osobiście: Izba Administracji Skarbowej ul. Wiślna 7, Kraków - dziennik podawczy parter/pok. 5 lub w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo w postaci elektronicznej opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP. W ofercie należy podać numer ogłoszenia. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, w tym niekompletne lub wysłane po terminie, nie będą rozpatrywane. Wszystkie składane oświadczenia powinny zawierać oryginalny podpis i aktualną datę. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o dacie postępowania selekcyjnego za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie (prosimy o podanie aktualnych adresów e-mail i numerów telefonów).
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 3.500 zł.
Do składania dokumentów zapraszamy osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno-technicznego stanowiska pracy).
Instrukcja w sprawie naboru pracowników do Izby Administracji Skarbowej w Krakowie znajduje się na stronie internetowej Izby Administracji Skarbowej pod adresem http://www.iskrakow.krak.pl/staticfiles/instrukcja_w_sprawie_naboru.pdf
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe techniczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze związanym z zadaniami realizowanymi na stanowisku pracy

pozostałe wymagania niezbędne:

  • prawo jazdy kat. B
  • uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność argumentowania, konieczna jest asertywność oraz umiejętność przekonywania
  • umiejetność pracy pod presją czasu i odporność na stres
  • umiejętność obsługi aplikacji użytkowych, adekwatnych do wykonywanych zadań na danym stanowisku pracy
  • umiejętność konsultacji kwestii drażliwych
  • znajomość przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami oraz umiejetność interpretacji tych przepisów
  • umiejetność jasnego, precyzyjnego i zwięzłego przekazywania informacji
  • umiejętność obsługi aplikacji biurowych (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, programy do prezentacji)
  • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i tworzenia koncepcji realizacji zadań


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie prawa jazdy kat. B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-12-17
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    17/12/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi