Opis stanowiska pracy
Izba Administracji Skarbowej w KrakowieDyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalistaIzba Administracji Skarbowej w Krakowie
ul. Wiślna 7
31-007 Kraków
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- prowadzenie spraw inwestycyjnych i remontowych Izby Administracji Skarbowej, w celu zapewnienia ich realizacji zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz innymi aktami prawnymi
- sporządzanie przedmiarów i kosztorysów planowanych robót budowlanych przy wykorzystaniu programu informatycznego
- sprawowanie nadzoru inwestorskiego oraz rozliczanie zadań inwestycyjnych i remontowych, w celu prawidłowego wykorzystania środków inwestycyjnych przyznanych na ich realizację
- prowadzenie spraw związanych ze stanem prawnym i warunkami lokalowymi nieruchomości Izby Administracji Skarbowej, w celu ich uregulowania
- przygotowanie opisów przedmiotu zamówienia oraz wzorów umów w ramach prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego wyboru biura projektów i wykonawcy robót budowlanych
- opracowanie wystąpienia do Ministerstwa Finansów z wnioskami dotyczącymi zatwierdzenia koncepcji architektonicznych, w celu zabezpieczenia środków inwestycyjnych na ich realizację
- sporządzanie informacji, analizy i sprawozdania w zakresie realizowanych zadań w celu dostarczenia informacji adekwatnych do potrzeb oraz zapewnienia wiarygodnej sprawozdawczości
Warunki pracy- praca w terenie
- nietypowe godziny pracy (w tym dyżury)
- zagrożenie korupcją
- praca administracyjno-biurowa, siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji,
-praca związana z obsługą monitora ekranowego powyżej połowy dobowego wymiaru czasu
pracy, wymagająca szczególnej koncentracji, dokładności,
- obsługa innych urządzeń biurowych,
-praca wykonywana pod presją czasu.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty składa się za pośrednictwem operatora usług pocztowych lub osobiście: Izba Administracji Skarbowej ul. Wiślna 7, Kraków - dziennik podawczy parter/pok. 5 lub w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo w postaci elektronicznej opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP. W ofercie należy podać numer ogłoszenia. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, w tym niekompletne lub wysłane po terminie, nie będą rozpatrywane. Wszystkie składane oświadczenia powinny zawierać oryginalny podpis i aktualną datę. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o dacie postępowania selekcyjnego za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie (prosimy o podanie aktualnych adresów e-mail i numerów telefonów).
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 3.500 zł.
Do składania dokumentów zapraszamy osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno-technicznego stanowiska pracy).
Instrukcja w sprawie naboru pracowników do Izby Administracji Skarbowej w Krakowie znajduje się na stronie internetowej Izby Administracji Skarbowej pod adresem http://www.iskrakow.krak.pl/staticfiles/instrukcja_w_sprawie_naboru.pdf
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe techniczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy3 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze związanym z zadaniami realizowanymi na stanowisku pracy
pozostałe wymagania niezbędne:- prawo jazdy kat. B
- uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- umiejętność argumentowania, konieczna jest asertywność oraz umiejętność przekonywania
- umiejetność pracy pod presją czasu i odporność na stres
- umiejętność obsługi aplikacji użytkowych, adekwatnych do wykonywanych zadań na danym stanowisku pracy
- umiejętność konsultacji kwestii drażliwych
- znajomość przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami oraz umiejetność interpretacji tych przepisów
- umiejetność jasnego, precyzyjnego i zwięzłego przekazywania informacji
- umiejętność obsługi aplikacji biurowych (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, programy do prezentacji)
- umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i tworzenia koncepcji realizacji zadań
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie prawa jazdy kat. B
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2016-12-17
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu