Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Koninie

Komendant poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Koninie
ul. Przemysłowa 7, 62-510 Konin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  •  prowadzenie kart mundurowych oraz kart indywidualnego wyposażenia,
  •  planowanie potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych, umundurowania, środków czystości, materiałów biurowych oraz sporządzanie zamówień, zapotrzebowań, rozdzielników,
  •  naliczanie równoważnika za umundurowanie oraz świadczeń z tytułu jednorazowego przejazdu na koszt PSP,
  •  prowadzenie sprawozdawczości w zakresie realizowanych zadań,
  •  prowadzenie i aktualizacja analitycznego konta materiałów oraz nadzór nad magazynami, w tym wystawianie dowodów magazynowych,
  •  prowadzenie i aktualizacja ewidencji inwentarzowej środków trwałych oraz ich umarzanie,
  •  prowadzenie i aktualizacja ewidencji inwentarzowej pozostałych środków trwałych, ewidencji podręcznej oraz wartości niematerialnych i prawnych,
  •  nadzór nad prowadzeniem przeglądów środków ochrony indywidualnej i ekwipunku osobistego.


Warunki pracy

Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
Budynek KM PSP przy ul. Przemysłowej 7 w Koninie, bez windy, stanowisko pracy wyposażone w sprzęt komputerowy i telefony. Budynek, pomieszczenia urzędu oraz toalety nieprzystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Proponowane wynagrodzenie: 2.100,00 zł brutto.

Weryfikacja spełnienia przez kandydatów/kandydatki wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „Wymagane dokumenty
i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Proces naboru składa się z trzech etapów:
1. weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych określonych
w ogłoszeniu,
2. test wiedzy,
3. rozmowa kwalifikacyjna.


Kandydaci/kandydatki zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Dokumenty kandydatów/kandydatek ujętych w protokole naboru przechowuje się przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru, zaś dokumenty pozostałych kandydatów/kandydatek przez okres 14 dni od dnia opublikowania wyniku naboru. Po upływie ww. terminu dokumenty są komisyjnie niszczone.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  •  umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, obsługa poczty elektronicznej),
  •  znajomość ustawy o służbie cywilnej,
  •  umiejętność pracy w zespole,
  •  komunikatywność,
  •  dokładność, sumienność, pracowitość,
  •  umiejętność organizacji pracy i dochodzenia do wiedzy,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-09-28
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    21/09/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi