Opis stanowiska pracy
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w KołobrzeguKomendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalistaKomenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kołobrzegu
ul. Żurawia 12B
78-100 Kołobrzeg
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Realizowanie założeń polityki kadrowo – płacowej Komendanta Powiatowego
- Prowadzenie spraw socjalnych i osobowych strażaków i pracowników cywilnych
- Opracowywanie regulaminów, decyzji, rozkazów, instrukcji, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w Komendzie Powiatowej
- Analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji strażaków i pracowników cywilnych oraz realizowanie zadań z zakresu wykształcenia kwalifikacyjnego
- Sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno – rentowej strażaków i pracowników cywilnych
- Realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych
Warunki pracy• praca biurowo-administracyjna w systemie codziennym w dni robocze w godz. 7.30 – 15.30, praca w siedzibie jednostki
• wyjazdy służbowe i szkolenia
• częste kontakty z podmiotami zewnętrznymi
• praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
• narzędzia i materiały pracy – komputer, kserokopiarka, niszczarka, drukarka, skaner i inne biurowo-administracyjne
• miejsce pracy na trzeciej kondygnacji budynku
• toaleta nie dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych,
• brak windy
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Postępowanie kwalifikacyjne zostanie przeprowadzone w III etapach:
I etap – weryfikacja dokumentów,
II etap – sprawdzian wiedzy,
III etap – rozmowa kwalifikacyjna
Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z opisem „Oferta pracy w służbie cywilnej na stanowisko: starszy specjalista ds. kadrowych – imię i nazwisko” w sekretariacie Komendy w dni robocze w godzinach od 7.30 do 15.30 lub listownie do dnia 24 marca 2017 r.
O złożeniu dokumentów w terminie decyduje: data dostarczenia lub data nadania dokumentu, a więc data stempla pocztowego.
Oferty złożone po terminie lub które nie zawierają kompletu dokumentów lub nie spełniają wymogów niezbędnych określonych w ogłoszeniu, wyklucza się z dalszej procedury naboru.
Informacja o zakwalifikowaniu do dalszych etapów postępowania zostanie przekazana kandydatom przez Przewodniczącego Komisji Rekrutacyjnej wraz ze wskazaniem miejsca i terminu kolejnego etapu.
Niestawienie się przez kandydata w wyznaczonym terminie w etapie II i III, oznacza rezygnację z udziału w postępowaniu.
Dokumenty osób, które nie zostały zatrudnione zostaną komisyjnie zniszczone po okresie
3 miesięcy od zakończenia naboru.
Szczegółowy opis postępowania rekrutacyjnego na stanowisko strasznego specjalisty ds. kadrowych znajduje się w miejscu powszechnie dostępnym w Komendzie (tablica ogłoszeń, III piętro) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kołobrzegu http://kppsp.kolobrzeg.ibip.pl .
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 94 35-514-38.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy4 lata doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne:- Nieposzlakowana opinia
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Znajomość ustaw: o Państwowej Straży Pożarnej, Kodeks Pracy, Kodek Postępowania Administracyjnego, o pracownikach urzędów państwowych, o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi
- Prawo jazdy kat. B
- Dobra umiejętność obsługi komputera i pakietu OFFICE
- Umiejętność działania pod presją czasu i w sytuacjach stresowych
- Umiejętność analitycznego myślenia i formułowania wniosków
- Asertywność, komunikatywność, kultura osobista
- Dobra organizacja pracy własnej i w zespole, samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzji
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Opinie i zaświadczenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie prawa jazdyKopia innych dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacje (uprawnienia, ukończone kursy, itp.)Dokumenty należy złożyć do: 2017-03-24
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu