Opis stanowiska pracy


Kuratorium Oświaty w Gorzowie Wielkopolskim

Lubuski Kurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista

Kuratorium Oświaty w Gorzowie Wielkopolskim
ul. Jagiellończyka 10
66-400 Gorzów Wielkopolski

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • ewidencja wydatków w układzie zadaniowym oraz sporządzanie analiz i informacji z wykonania budżetu zadaniowego
  • ewidencja dochodów budżetowych i terminowe odprowadzanie ich na centralny rachunek budżetu państwa
  • wykonywanie zadań kasjera
  • wykonywanie czynności rachunkowych w zakresie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • rozliczanie kosztów wynikających z podróży służbowych pracowników
  • bieżące prowadzenie rejestru zaliczek, faktur oraz kontrolowanie ich rozliczenia, bieżące sporządzanie płatności bezgotówkowych
  • sprawdzanie dokumentów finansowych pod względem formalnym i rachunkowym oraz księgowanie dokumentów na kontach analitycznych i syntetycznych zgodnie z zasadami rachunkowości
  • naliczanie płac pracownikom, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz prowadzenie dokumentacji tych świadczeń


Warunki pracy


  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych.
    Zadania wykonywane w siedzibie urzędu.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Stanowisko pracy usytuowane jest na III piętrze.

Praca przy monitorze ekranowym, stanowisko pracy odpowiednio wyposażone i dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych.
Stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Proponowana wysokość wynagrodzenia: 2800 zł brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę (uzależniony od stażu pracy - od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego - zgodnie z ustawą o służbie cywilnej).

Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą, wzór oświadczenia jest do pobrania na stronie: http://goo.gl/xRS2ZG

Oferty otrzymane po terminie (liczy się data stempla pocztowego) oraz niespełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.

Pierwszym etapem rekrutacji będzie analiza formalna nadesłanych ofert.
Informacje o osobach niezakwalifikowanych do następnego etapu rekrutacji oraz o osobach zakwalifikowanych do następnego etapu rekrutacji, a także informacje o terminie i formie następnego etapu naboru zostaną opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej Kuratorium Oświaty w Gorzowie Wlkp.

Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
powyżej 6 miesięcy w administracji lub w pracy biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość ustawy o finansach publicznych
  • znajomość ustawy o rachunkowości
  • znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
  • znajomość ustawy o ubezpieczeniach społecznych
  • znajomość kodeksu pracy
  • znajomość przepisów regulujących rozliczanie delegacji służbowych
  • znajomość przepisów regulujących działanie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • znajomość rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej i archiwalnej
  • znajomość obsługi komputera (MS Office, programy finansowo-księgowe)


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • potwierdzenie aktualnego zatrudnienia, gdy kandydat pozostaje w zatrudnieniu

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-12-11
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    01/12/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi