Opis stanowiska pracy


Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista

Lubuski Urząd Wojewódzki
ul. Jagiellończyka 8
66-400 Gorzów Wlkp.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • planowanie oraz organizowanie działań związanych z wdrażaniem Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego (SWD PRM) zgodnie z zaleceniami i wytycznymi Ministerstwa Zdrowia oraz Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji,
  • utrzymanie w pełnej sprawności technicznej i użytkowej sprzętu łączności pracującego na potrzeby SWD PRM,
  • współpraca z administratorem centralnym oraz podmiotami – użytkownikami SWD PRM z terenu województwa,
  • współudział w planowaniu działań związanych z umiejscowieniem na terenie województwa elementów systemu łączności radiowej na potrzeby systemu PRM,
  • bieżące monitorowanie oraz udział w dokonywaniu analiz i raportów dotyczących funkcjonowania SWD PRM,
  • bieżące wsparcie teleinformatyczne i teletechniczne dyspozytorów medycznych i użytkowników SWD PRM,
  • zarządzanie, konfigurowanie oraz utrzymanie w pełnej sprawności technicznej systemów SWD PRM, udział w prowadzeniu szkoleń dla użytkowników SWD PRM,
  • podejmowanie działań naprawczych i serwisowych w odniesieniu do sprzętu teleinformatycznego będącego w użytkowaniu przez dyspozytorów medycznych oraz systemu SWD PRM.


Warunki pracy

- praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie,
- miejsce pracy zlokalizowane na II piętrze – zainstalowana winda,
- wyjazdy służbowe poza siedzibę pracodawcy – do dysponentów PRM,
- możliwa konieczność pokonywania barier architektonicznych (schody, progi, podwyższenia).


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- w ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu;
- dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą;
- wzór oświadczenia jest do pobrania na stronie http://bip.lubuskie.uw.gov.pl/praca_w_luw/pliki_praca.html
- list motywacyjny powinien być własnoręcznie podpisany,
- osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione e-mailem lub telefonicznie;
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane ( decyduje data stempla pocztowego);
- oferty odrzucone będą komisyjnie zniszczone;
- dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 95 7115 263.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe techniczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
na stanowiskach związanych z informatyką lub łącznością,

pozostałe wymagania niezbędne:

  • wiedza z zakresu elektroniki, informatyki i łączności, z zakresu funkcjonowania systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne,
  • znajomość zasad etyki korpusu służby cywilnej, znajomość ustawy o służbie cywilnej,
  • znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie: MS Word, MS Exel, MS Power Point, obsługi poczty elektronicznej,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-04-24
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    23/04/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi