Opis stanowiska pracy
Urząd Morski w GdyniDyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalistaul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- koordynowanie spraw polegające na przygotowywaniu wniosków oraz pism wyjaśniających związanych z uzyskiwaniem pozwoleń i decyzji w zakresie ochrony środowiska niezbędnych do uzyskania dokumentów umożliwiających realizację projektów i zadań Wydziału
- pozyskiwanie z ogólnodostępnych baz danych o środowisku oraz poprzez przeprowadzanie postępowań o zamówienie publiczne dokumentacji środowiskowej niezbędnej do realizacji budowy oraz weryfikacja dokumentacji środowiskowej pod względem zgodności z przepisami środowiskowymi
- ocena projektów technicznych pod kątem zgodności z przepisami ochrony środowiska, zapisami zawartymi w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i innych dokumentach ochrony środowiska i ochrony przyrody (np. plany ochrony)
- monitorowanie fazy realizacji projektów w zakresie zgodności z zapisami zawartymi w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
- koordynacja spraw polegająca na harmonizowaniu działań prowadzonych przez podmioty lub osoby związane z monitoringami porealizacyjnymi poprzez sporządzenie harmonogramu działań, wyborze wykonawców, list sprawdzających, odbiorze i kompletowaniu wyników badań i sprawozdań, przygotowywaniu i przedkładaniu cyklicznych raportów do organów administracji, wydających decyzje
- współpraca z komórkami Urzędu polegająca na udziale w odbiorze dokumentacji środowiskowej, analizie dokumentów zleconych przez inne komórki w zakresie zamierzeń budowlanych pod kątem oddziaływania na środowisko
- weryfikacja części merytorycznej specyfikacji istotnych warunków zamówienia na roboty budowlane pod kątem wymagań przepisów ochrony środowiska, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz innych uzgodnień i pozwoleń z zakresu korzystania ze środowiska
Warunki pracyCzynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań:
- krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz
Czynniki szkodliwe dla zdrowia:
- praca przy monitorze ekranowym (komputer) pow. 4 godzin dziennie
Narzędzia i materiały pracy:
- komputer
Infrastruktura - bariery architektoniczne:
- brak windy
- brak podjazdu
- schodołaz
- toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych
- drzwi odpowiedniej szerokości
- miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
• oferty niekompletne, w tym brak własnoręcznie podpisanych listu motywacyjnego i wymaganych oświadczeń oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego)
• Urząd poinformuje osoby, które zakwalifikowały się do poszczególnych etapów naboru telefoniczne lub drogą elektroniczną, a brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów naboru
• aplikacje odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone
• proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 3 290,46 zł - 3 622,13zł
• do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu
• dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. : 58 355 31 72 lub 58 355 34 66
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe profilowe w obszarze nauk chemicznych, biologicznych, technicznych, rolniczych
doświadczenie zawodowe/staż pracy3 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze przygotowania i realizacji projektów inwestycyjnych w zakresie ochrony środowiska
pozostałe wymagania niezbędne:- bardzo dobra znajomość przepisów dotyczących ochrony środowiska w zakresie wykonywanych zadań
- obsługa aplikacji biurowych MS Office
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (A2 wg ESOKJ)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- dyplom ukończenia studiów podyplomowych w zakresie zarządzania projektami
- znajomość przepisów ustawy pzp, prawa budowlanego, kpa, FIDIC w zakresie wykonywanych zadań
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2017-06-05
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu