Opis stanowiska pracy
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w BiłgorajuKomendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalistaKomenda Powiatowa PSP w Biłgoraju, ul. gen. H. Dąbrowskiego 10, 23-400 Biłgoraj
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendy.
- Prowadzenie spraw dotyczących dyscypliny służby i pracy oraz profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych.
- Rozliczanie czasu służby i pracy pracowników i funkcjonariuszy.
- Obsługa spotkań, narad i odpraw służbowych.
- Prowadzenie podręcznego magazynku materiałów biurowych.
- Wykonywanie pozostałych czynności służbowych zleconych przez przełożonych.
Warunki pracypraca biurowa,
częste kontakty z podmiotami zewnętrznymi,
narzędzia i materiały pracy – komputer i inne urządzenia biurowe,
praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy sztucznym / naturalnym oświetleniu
konieczność poruszania się po budynku: brak windy, toalety nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych, brak oznaczeń dla osób niewidomych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym i głuchoniemym,
praca na pierwszym piętrze,
proponowane wynagrodzenie ok 2 100 zł. brutto.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nabór zostanie przeprowadzony przez komisję rekrutacyjną i będzie obejmował:
- weryfikację formalną ofert,
- test wiedzy,
- rozmowę kwalifikacyjną.
Oferty złożone po terminie lub niekompletne (tj. niezawierające wszystkich niezbędnych dokumentów i oświadczeń) zostaną odrzucone.
Lista kandydatów spełniających wymogi formalne i dopuszczonych do testu wiedzy, wraz z jego terminem, zostanie opublikowana na stronie BIP Komendy Powiatowej PSP w Biłgoraju (www.kppspbilgoraj.nbip.pl/) i na tablicy ogłoszeń w budynku Komendy do dnia 04.11.2016 r.
Dokumenty osób, które nie zostały zatrudnione, będzie można odebrać w terminie trzech miesięcy od zakończenia naboru. Po tym terminie zostaną one komisyjnie zniszczone.
Informacje szczegółowe dostępne są w komórce organizacyjno – kadrowej komendy pod numerem telefonu 84 688 00 25 w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 do 15:30.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy6 miesięcy doświadczenia zawodowego
pracy w administracji
pozostałe wymagania niezbędne:- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego.
- Znajomość Kodeksu pracy.
- Znajomość Ustawy o Służbie Cywilnej i rozporządzenia w sprawie określenia stanowisk urzędniczych, wymaganych kwalifikacji zawodowych, stopni służbowych urzędników służby cywilnej, mnożników do ustalania wynagrodzenia oraz szczegółowych zasad ustalania i wypłacania innych świadczeń przysługujących członkom korpusu służby cywilnej.
- Znajomość Ustawy o Państwowej Straży Pożarnej i rozporządzeń wykonawczych, a w szczególności: w sprawie pełnienia służby przez strażaków PSP, w sprawie uposażenia strażaków PSP, w sprawie stanowisk służbowych w jednostkach organizacyjnych PSP, w sprawie zakresu, trybu i częstotliwości przeprowadzania okresowych profilaktycznych badań lekarskich oraz okresowej oceny sprawności fizycznej strażaka PSP, w sprawie warunków i trybu udzielania urlopów strażakom Państwowej Straży Pożarnej.
- Znajomość instrukcji kancelaryjnej obowiązującej w komendach powiatowych PSP (Zarządzenie nr 21 Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 25 stycznia 2013 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej – Dz. Urz. MSW z 2013 r. poz. 27).
- Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, sprawne posługiwanie się aplikacjami biurowymi tj. edytorem tekstu, arkuszem kalkulacyjnym, programem do tworzenia prezentacji multimedialnych.
- Umiejętność redagowanie pism urzędowych.
- Komunikatywność, samodzielność, zdolność analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówkopie dokumentów potwierdzających ewentualne dodatkowe doświadczenie zawodowe oraz kwalifikacjeDokumenty należy złożyć do: 2016-11-02
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu